پیوستن رابرت دنیرو و شایا لباف به جمع بازیگران فیلم After Exile

13 August 2019 - 13:57

رابرت دنیرو (Robert De Niro) و شایا لباف (Shia LaBeouf) در فیلم After Exile «بعد از تبعید» حضور خواهند داشت. فیلم‌نامه این کار توسط آنتونی فورن (Anthony Thorne) و مایکل تُوو (Michael Tovo) نوشته شده و جاشوا مایکل استرن (Joshua Michael Stern) این فیلم‌نامه را کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم را کمپانی Pacific Shore Films پشتیبانی می‌کند و آنتونی فورن به همراه استیو اسنایندر (Steve Snyder) تهیه‌کنندگان این اثر هستند.

فیلم «بعد از تبعید» داستان مایک دلانی (با بازی لباف) را روایت می‌کند که پس از رفتن به زندان به جرم قتل فردی بی‌گناه در جریان سرقتی مسلحانه و گذراندن دوران محکومیتش در زندان، باید به زندگی قبلی خود برگردد. جایی که باید به همراه پدرش که او نیز قبلا مجرم و خلافکار بوده است، زندگی برادر کوچکترش را که روز‌به‌روز بیشتر به سمت تباهی می‌رود نجات دهد. درامی که راه دشوار رسیدن به بخشش و رستگاری را نشان می‌دهد. دنیرو نقش تد دلانی را بازی خواهد کرد. فردی که سال‌ها قبل همسرش را از دست داده و تنها هدفش در زندگی نجات دادن دو پسرش از راه خطرناکی است که در آن قرار دارند.

از کارهای استرن می‌توان به فیلم Jobs و سریال Graves اشاره کرد. لس کوهن (Les Cohen) تهیه‌کننده اجرایی کار است. فیلم‌برداری در ماه اکتبر و در فیلادلفیا آغاز خواهد شد.

هر دو بازیگر پاییز شلوغی خواهند داشت. لباف علاوه بر بازی در فیلم Peanut Butter Falcon، در فیلم Honey boy، اثر تحسین شده‌ای که لباف بر اساس داستان دوران کودکی‌اش نوشته نیز ایفای نقش خواهد کرد.

دنیرو نیز به همراه جو پسکی (Joe Pesci)، هاروی کیتل (Harvey Keitel) و آل‌پاچینو (Al Pacino) در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یعنی The Irishman حضور خواهد داشت. این فیلم محصول شبکه نتفلیکس که دنیرو تهیه‌کننده آن نیز خواهد بود، برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک اکران خواهد شد. همچنین نام دنیرو در تیم بازیگری فیلم Joker «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) دیده می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.