بازگشت شاری هدلی به دنباله Coming 2 America

13 August 2019 - 14:30

شاری هدلی (Shari Headley) از جمله بازیگران اصلی فیلم اورجینال Coming to America (آمدن به آمریکا) قرار است برای دنباله این فیلم، محصول پارامونت (Paramount)، نیز به تیم بازیگران بازگردد. او در این دنباله، در همان نقش پیشین خود: لیزا مکدوول، یعنی معشوقه و همسر نهایی شاهزاده آکیم (با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy))، ظاهر خواهد شد. علاوه بر مورفی و هدلی، بازیگران دیگری که از فیلم اورجینال به تیم بازیگران این دنباله می‌پیوندند، عبارت‌اند از: آرسنیو هال (Arsenio Hall)، جیمز ارل جونز (James Earl Jones)، پاول بیتز (Paul Bates)، و جان آموس (John Amos). در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وزلی اسنیپز (Wesley Snipes)، جرمین فولر (Jermaine Fowler)، لزلی جونز (Leslie Jones)، ریک راس (Rick Ross)، و کی کی لاین (Kiki Layne) از بازیگران دیگر این دنباله، به کارگردانی کریگ برور (Craig Brewer)، می‌باشند.

این دنباله که در ۱۸ دسامبر سال آینده اکران خواهد شد، در مورد شاهزاده آکیم سابق است که قرار است پادشاه زاموندا شود،که سپس متوجه می‌شود پسری در آمریکا دارد که تا به حال از وجودش خبر نداشته است- یک بومی زبل خیابانی به نام لاول. آکیم و سمی، به احترام آرزوی دم مرگ پدرش که می‌خواهد این پسر را به عنوان شاهزاده تاجدار تربیت کند، رهسپار آمریکا می‌شوند.

مورفی به همراه کوین میشر (Kevin Misher) و کنیا باریس (Kenya Barris) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

از جمله نقش‌آفرینی‌های هدلی می‌توان به حضور در The Haves and the Have Nots (داشته‌ها و نداشته ها) از شبکه OWN، فیلم Star (ستاره) از شبکه Fox، و Goosebumps 2: Haunted Halloween (مورمور ۲: هالووین جن زده) از شبکه Sony اشاره کرد. در آینده نیز شاهد حضورش در سریال کمدی اسرارآمیز جدید On Becoming a God in Central Florida (در باب خدا شدن در فلوریدای مرکزی) از شبکه Showtime و با حضور کریستن دانست (Kristin Dunst) خواهیم بود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.