فیلم Army of the Dead: انتشار تصویر جدید پشت صحنه توسط زک اسنایدر

13 August 2019 - 15:30

زک اسنایدر (Zack Snyder) امسال در جشنواره کامیک‌کان حضور نداشت چون مشغول ساخت فیلم سرقتی زامبی‌محور خودش به نام Army of the Dead «ارتش مردگان» برای نتفلیکس بود. اما او طی این مدت تصاویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرده و همچنین از سازنده دوربین‌های دیجیتالی قرمز فیلم تشکر کرده است. اگرچه این تصویر چیزی از داستان فیلم مشخص نمی‌کند، اما در آن شاهد یک ماشین سوخته و چندین جسد درون آن هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسنایدر در کپشن این تصویر نوشت:

از جرد لند خیلی سپاسگزارم که این دوربین‌های دیجیتالی خاص رو برای ما ساخت. اونا فوق‌العاده هستن.

این فیلم که ایده آن از اسنایدر بوده و توسط جوبی هارولد (Joby Harold) و شی هاتن (Shay Hatten) نوشته شده داستان مردی را دنبال می‌کند که گروهی از مزدوران را برای یک عملیات سرقت طی آخرالزمان زامبی‌ها استخدام می‌کند. این فیلم از گروه بازیگران پرستاره‌ای شامل دیو باتیستا (Dave Bautista)، عمری هاردویک (Omari Hardwick)، کریس دلیا (Chris D’Elia)، هیروکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، رائول کاستیو (Raul Castillo)، نورا آرنزدر (Nora Arnezeder)، سامانتا وین (Samantha Win)، ریچ سترون (Rich Cetrone) و گرت دیلاهانت (Garrett Dillahunt) بهره می‌برد.

اسنایدر سابقه کارگردانی فیلمی زامبی‌محور را دارد و در سال ۲۰۰۴ فیلم موفق Dawn of the Dead «طلوع مردگان» را به نویسندگی جیمز گان (James Gunn) ساخته است. او پس از ساخت چندین اثر کامیک بوکی تقریبا ناموفق دوباره به ژانر زامبی برگشته است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.