سریال ابرقهرمانی The Boys: انتشار اولین تصویر از پشت صحنه فصل دوم

13 August 2019 - 16:00

اریک کریپکه (Eric Kripke) شورانر سریال ابرقهرمانی موفق The Boys «پسران» محصول آمازون اولین تصویر از پشت صحنه فصل دوم این سریال را منتشر کرد. در این تصویر کریپکه در مرکز و کیمیکو، فرنچی، هیویی و شیر مادر در اطراف او قرار دارند. همگی غرق در خون هستند و ژست زشتی به دوربین گرفته‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن ابرقهرمانان فاسد توسط شرکت‌هایی حمایت می‌شوند که از فروش محصولات مرتبط با آن‌ها سود می‌برند. وقتی رفتار آن‌ها امنیت دنیا را تهدید می‌کند، گروهی به نام پسران تلاش می‌کنند آن‌ها را کنترل کنند.

آمازون قبل از پخش فصل اول سریال، خبر تمدید آن برای فصل دوم را در جشنواره کامیک‌کان اعلام کرده بود. آیا کش (Aya Cash) بازیگر سریال You’re the Worst هم به گروه بازیگران فصل دوم سریال اضافه شده است.

ست روگن (Seth Rogen) و کریپکه تهیه‎‌کنندگان اجرایی سریال و کارل اربن (Karl Urban)، جک کواید (Jack Quaid)، آنتونی استار (Antony Starr)، ارین موریارتی (Erin Moriarty)، جسی تی آشر (Jessie T. Usher)، لاز آلونسو (Laz Alonso)، چیس کرافورد (Chace Crawford)، تومر کاپون (Tomer Capon)، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) و الیزابت شو (Elisabeth Shue) بازیگران آن هستند.

سریال The Boys براساس سری کامیک بوکی به همین نام نوشته گرت انیس (Garth Ennis) و دریک رابرتسون (Darrick Robertson) ساخته شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.