کمپانی New Line Cinema فیلم جدید اولیویا وایلد را خواهد ساخت

13 August 2019 - 16:27

کمپانی New Line کار جدید کارگردان Booksmart «خرخوان» یعنی اولیویا وایلد (Olivia Wilde) را خواهد ساخت؛ فیلمی مهیج با عنوان Don’t Worry, Darling. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Don’t Worry, Darling داستان زنی خانه‌دار در دهه ۵۰ میلادی است که به حقیقتی تلخ درباره زندگی در ظاهر بی‌نقصش پی می‌برد. کتی سیلبرمن (Katie Silberman) فیلم‌نامه این اثر را بازنویسی خواهد کرد. فیلم‌نامه اولیه توسط شِین (Shane) و کری ون دایک (Cary Van Dyke) نوشته شده است.

به نظر می‌رسد کمپانی New Line این پروژه را با قول ساخت یک اثر پر‌هیجان و سودمند برعهده گرفته است. پس از اولین تجربه‌ی کارگردانی وایلد با فیلم Booksmart، New Line مشتاق همکاری با او بوده است. وایلد به عنوان بازیگر نیز در فیلم حضور خواهد داشت. او به همراه سیلبرمن و روی لی (Roy Lee) و با همکاری کمپانی Vertigo Entertainment، تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد.

بخشی از قرارداد کمپانی New Line شامل بودجه درخواستی به مبلغ ۲۰ میلیون دلار برای بازیگران، کارگردانی و بازنویسی فیلم‌نامه به وسیله سیلبرمن است. همچنین ۵۰ درصد از سود این پروژه به فیلم‌سازان و تهیه‌کنندگان Don’t Worry, Darling خواهد رسید. آخرین باری که چنین معامله‌ای صورت گرفت بین کمپانی برادران وارنر و تاد فیلیپس (Todd Phillips) برای فیلم The Hangover «خماری» بوده است.

در دنیای بازیگری، وایلد در فیلم جدید کلینت ایستوود (Clint Eastwood) یعنی The Ballad of Richard Jewell «تصنیف ریچارد جول» ایفای نقش خواهد کرد. داستانی واقعی درباره مامور امنیتی آمریکایی که در المپیک ۱۹۹۶ جان هزاران نفر را از انفجاری مهیب نجات داد ولی به ناحق توسط رسانه‌ها تروریست خطاب شد. این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ به روی پرده سینما برود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.