دانته باسکو برادران شگفت انگیز فیلیپینی را گرد هم خواهد آورد

13 August 2019 - 22:00

بهتر برای ایفای نقش Rufio در اقتباس استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) از پیتر پن یعنی فیلم Hook و نقش شاهزاده زوکو در Avatar: The Last Airbender شناخته می‌شود. حال، دانته باسکو به پشت دوربین خواهد رفت و اولین کارگردانی‌اش را با فیلم The Fabulous Filipino Brothers انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم توسط او و برادرانش، داریون باسکو (Darion Basco) و دیونزیو باسکو (Dionysio Basco) نوشته شده است. این فیلم در زادگاهشان در پیتزبورگ کالیفرنیا فیلمبرداری خواهد شد.

برادران باسکو به علاوه‌ی درک باسکو (Derek Basco) در این فیلم نقش آفرینی خواهند داشت. این کمدی عاشقانه‌ی سیاه توسط آریانا باسکو (Arianna Basco)، خواهرشان، روایت خواهد شد.

داستان درباره‌ی چند برادر و کارهای عحیبشان است. یکی از آن‌ها بر روی مبارزات خروس‌ها شرط‌بندی می‌کند، درحالی که دیگری به مانیل قدیم سفر می‌کند تا آتشی قدیمی را که قرار است دوباره روشن شود، ببیند. برادر دیگر به هوسرانی پنهانش در میان غذاهای فیلیپینی می‌پردازد و برادر آخر در تلاش برای بهبود زخم‌های عمیق و پیدا کردن عشق در چیزی غیرمنتظره است. همه‌ی این‌ها به عروسی عجیبی در حیاط پشتی خانه‌شان ختم می‌شود.

پس از سال ۲۰۰۰ و فیلم درام خانوادگی آسیایی آمریکایی The Debut، این اولین بار است که برادران باسکو در یک فیلم و در کنار هم حضور پیدا می‌کنند. این اثر توسط Cignal Entertainment و The Machine تهیه خواهد شد.

باسکو در آثار مختلفی از جمله But I’m a Cheerleader و Biker Boyz و The Legend of Korra و A Million Little Things و Star Wars Rebels و Empty By Design حضور داشته است. کتاب او با نام From Rufio to Zuko در ۴ نوامبر (۱۳ آبان) منتشر خواهد شد.

او در استخدام Emily Cho Talent Management و Platform Public Relations است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.