فیلم American Son بعد از جشنواره‌ی فیلم تورنتو از نتفلیکس پخش می‌شود

14 August 2019 - 14:30

فیلم جدید American Son، بعد از نمایش در جشنواره‌ی بین المللی فیلم تورنتو، در تاریخ اول نوامبر در نتفلیکس اکران می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم از نتفلیکس، داستانی را از کندرا الیس کانر (Kendra Ellis-Connor) را روایت می‌کند که این نقش توسط نامزد جایزه‌ی Emmy، کری واشینگتن (Kerry Washington) بازیگر سریال Scandal «رسوایی» ایفا می‌شود. او مادر پسر نوجوان گمشده‌ای است که پلیس فلوریدای جنوبی برای پیدا کردن او در تلاش است. واشینگتون در کنار بازیگرانی مانند استیو پاسکوال (Steven Pasquale) بازیگر فیلم‌های Rescue Me و Divorce، جرمی جوردن (Jeremy Jordan) بازیگر سریال Supergirl و فیلم Newsies و یوجین لی (Eugene Lee) بازیگر فیلم‌های Gem of the Ocean و Thunder Road به هنرنمائی می‌پردازد.

American Son بر اساس نمایشی از کریستوفر دموس برون (Christopher Demos-Brown) به همین نام است. این فیلم به دست برنده‌ی جایزه‌ی Tony، کنی لئون (Kenny Leon) سازنده‌ی فیلم Fences، کارگردانی شد. واشینگتون علاوه بر بازی در فیلم، در کنار پیلار سوان (Pilar Savone) با بنر واشینگتن Simpson Street به تهیه‌کنندگی اجرایی می‌پردازد. جفری ریچاردز (Jeffrey Richards) و ربکا گولد (Rebecca Gold) هم از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

این نمایش که در ماه ژانویه به پایان رسیده بود، دوباره تولیدش در ماه بعد آغاز شد. American Son با بیان داستانی از اینکه ما چه ملتی هستیم، چگونگی برخورد ما با خانواده، رابطه‌ها، عشق، از دست دادن و هویت و شخصیت را بیان می‌کند.

منیع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.