سریال Friends به مناسبت ۲۵ ساله شدن در سینما‍‌ها پخش خواهد ش‍د

14 August 2019 - 13:00

به مناسبت ۲۵اُمین سالگرد پخش سریال Friends، کمپانی‌های Fathom Events و برادران وارنر اعلام کردند که طرفداران این سریال کمدی-اجتماعی می‌توانند ۱۲ قسمت از خاطره‌انگیزترین قسمت‌های این سریال را در سالن‌های سینما تماشا کنند. این سریال به مدت ۳ شب در بیش از ۱۰۰۰ سینما در کشور آمریکا پخش خواهد شد. در هر یک از این ۳ شب ۴ اپیزود برای طرفداران پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لیزا گرِگورین (Lisa Gregorian)، مدیر بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر در این‌ باره گفته است:

” تاثیرات فرهنگی سریال Friends که بعد از ۲۵ سال همچنان ادامه دارد فوق‌العاده است. یک میراث واقعی از سازندگان نابغه این سریال یعنی مارتا کافمن (Marta Kauffman)، دیوید کرین (David Crane)  و کوین برایت (Kevin Bright) و البته تیم با استعداد بازیگری سریال. این حقیقت که سریال بعد از ۲۵ سال همچنان افراد مختلف را برای دیدن آن کنار هم جمع می‌کند باورنکردنی است. ما نیز بسیار هیجان‌زده‌ایم که برای اولین بار اپیزود‌هایی بازسازی شده برای پرده سینما آماده پخش کرده‌ایم و طرفدارن وفادار این سریال می‌توانند در کنار هم از دیدن بهترین سکانس‌های سریال لذت ببرند. “

لازم به ذکر است که این ۱۲ اپیزود با کیفیت ۴k بازسازی شده‌اند و هر اپیزود شامل مصاحبه‌ها و محتواهایی است که پیش از این دیده نشده‌اند. نام این ۱۲ اپیزود به شرح زیر است:

شب اول (۲۳ سپتامبر، ۱ مهر):

اولین اپیزود سریال: The Pilot

اپیزود ۷ فصل یک: The One With The Black Out

اپیزود ۲۳ فصل یک: The One With The Birth

اپیزود ۷ فصل ۲: The One Where Ross Finds Out

شب دوم ( ۲۸ سپتامبر، ۶ مهر)

اپیزود ۱۴ فصل ۲: The One With The Prom Video

اپیزود ۲ فصل ۳: The One Where No One’s Ready

اپیزود ۱۶ فصل ۳: The One With The Morning After

اپیزود ۱۲ فصل ۴: The One With The Embryos

شب سوم (۲ اکتبر، ۱۰ مهر):

اپیزود ۸ فصل ۴: The One With Chandler In  A Box

اپیزود ۲۴ فصل ۲: The One With Ross’s Wedding – Part 2

اپیزود ۱۴ فصل ۵: The One Where Everyone Finds Out

اپیزود ۹ فصل ۶: The One Where Ross Got High

ساخته دیوید کرین و مارتا کافمن در قالب ۱۰ فصل طی سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ پخش شد. در این سریال جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) در نقش ریچل، کورتنی کاکس (Courtney Cox) در نقش مانیکا، لیزا کودرو (Lisa Kudrow) در نقش فیبی، متیو پری (Matthew Perry) در نقش چندلر، دیوید شویمر (David Schwimmer) در نقش راس و مت لبلانک (Matt LeBlanc) در نقش جویی ایفای نقش می‌کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.