احتمال ساخت دنباله فیلم Aladdin

14 August 2019 - 13:57

فیلم Aladdin « علاءالدین» با فروشی بیش از ۱ میلیارد دلار، فراتر از انتظار ظاهر شد و موفقیت بزرگی برای کمپانی دیزنی محسوب می‌شود. حال تهیه‌کننده این فیلم یعنی دن لین (Dan lin) اعلام کرد که احتمال ساخت دنباله این فیلم وجود دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لین گفته است که آن‍ها به فکر ساخت دنباله فیلم Aladdin هستند، هر چند که هنوز تصمیم قاطعی گرفته نشده است. در ادامه بخشی از سخنان لین را می‌خوانید:

” ساخت یک دنباله؟ چرا که نه! واضح است که مردم عاشق این فیلم شده‌اند و بارها و بارها آن را تماشا کرده‌اند. نامه‌های زیادی از طرفداران به ما رسیده است و آنها نیز خواهان ساخت دنباله Aladdin هستند. فعلا در مراحل اولیه هستیم و قطعا به ساخت فیلمی دیگر فکر می‌کنیم. این فیلم، همانند Aladdin، اقتباسی کامل از فیلم‌های قبلی نخواهد بود. بنابراین این سوال برای ما مطرح است که بهترین مسیر برای ادامه داستان این شخصیت‌ها کدام مسیر است.”

همچنین لین امیدوار است که گای ریچی (Guy Ritchie)، کارگردان Aladdin، کارگردانی این دنباله احتمالی را نیز عهده‌دار شود.

ویل اسمیت (Will Smith) که ۲ نامزدی اسکار را در کارنامه دارد در فیلم Aladdin در نقش جنی حضور دارد. منا مسعود (Mena Massoud) نیز در نقش علاءالدین، پسری بی‌خانمان ولی دوست‌داشتنی که عاشق دختر پادشاه می‌شود حضور دارد. نائومی اسکات (Naomi Scott) نیز نقش شاهزاده جزمین، دختر زیبای پادشاه را بازی می‌کند. مروان کنزاری (Marwan Kenzari) در نقش جعفر، جادوگر شروری که قصد کنار زدن پادشاه را دارد در این فیلم ایفای نقش می‌کند.

نسخه بلوری فیلم Aladdin در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) منتشر می‌شود.

منبع :  Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.