نبرد استریم سرویس‌ها: HBO Max به دنبال «بیگ بنگ تئوری» و «دو مرد و نصفی»!

14 August 2019 - 15:00

این روزها و در جنگ بزرگ استریم سرویس‌ها، هر کدام سعی در گسترش برنامه‌های خود و جلب توجه بیشتر مخاطبان دارند. در این راستا خبری بدستمان رسیده است که در ادامه می‌توانید از سینما فارس بخوانید.

بنا بر گزارش ددلاین، شرکت رسانه‌ی گروهی آمریکایی WarnerMedia به دنبال کسب مالکیت سریال طولانی و معروف The Big Bang Theory «بیگ بنگ تئوری» است که می‌تواند از آن ۱ میلیارد دلار کسب درامد کند. آخرین گزارش‌ها از WarnerMedia نشان دهنده‌ی این است که این استودیو در حال آماده شدن است تا پیشنهاد ۱٫۵ میلیارد دلاری برای سریال‌های Two and a Half Men «دو مرد و نصفی» و The Big Bang Theory ارائه کند تا آنها را روی پلتفرم خودش HBO Max (استریم سرویس استودیو وارنر مدیا) پخش کند.

ریسک این کار می‌توان گفت زیاد است. چرا که هیچ کدام از این دو سریال قبلا در استریم سرویس‌ها قابل دسترسی بوده‌اند و تنها قسمت‌هایی از Big Bang Theory در CBS All Access بوده است. با توجه به قراردادهای بزرگی که پشت سریا‌ل‌هایی همچون Friends و The Office بوده است و هر دو سریال در سال‌های گذشته ارزش خود را در نتفلیکس ثابت کرده‌اند. اکنون این سریال‌ها نیز که توسط چاک لور (Chuck Lorre) تهیه شده‌اند اولین تجربه‌ی پخش از استریم سرویس را تجربه خواهند کرد.

این نکته را هم باید در نظر گرفت که The Big Bang Theory کار خود را بعد از ده فصل به پایان رسانیده است در حالی که Two and a Half Men هنوز به پخش خودش ادامه می‌دهد و پخش هر قسمت جدید از آن می‌تواند جذابیت خاصی به استریم سرویس بدهد و به همین دلیل است که ارزش جنگیدن را دارد.

اگر این معامله انجام شود، HBO Max هنگامی که در سال ۲۰۲۰ کار خود را شروع کند سریال‌های Friends، Two and a Half Men و Big Bang Theory را در دسترس خواهد گذاشت و همین باعث می‌شود که یک مدعی پایدار برای استریم سرویس‌های بزرگی مانند نتفلیکس و Hulu شود.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.