ABC Studios حقوق ساخت سریال Jessica Darling را کسب کرد

14 August 2019 - 16:00

ABC Studios حقوق ساخت سریال تلویزیونی از مجموعه کتاب پرفروش Jessica Darling نوشته‌ی مگان مک کافرتی (Megan McCafferty) را از آن خود کرد. پیش درامد این اقتباس توسط نویسنده ربکا سرل (Rebecca Serle) نوشته شده است. دن فارا (Dan Farah) تهیه کننده‌ی Ready Player One به همراه ربکا سرل، حقوق اقتباس از این کتاب را قبل از اینکه به استودیوها فروخته شود، خریدند. این دو از شرکت Films banner تهیه کنندگی اجرایی سریال را نیز بر عهده خواهند داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

تهیه کنندگان اکنون به دنبال گزینه‌های ممکن برای کارگردانی و بازیگری در این سریال هستند قبل از اینکه آنرا به استودیوها و استریم سرویس‌ها بفروشند.

این مجموعه‌ی ۵ جلدی، داستان زندگی عاشقانه‌ی شخصیتی به نام جسیکا دارلینگ را روایت می‌کند. این کتاب جسیکا را از خردسالی تا زمانی که بزرگ شده و به دانشگاه می‌رود و حتی زندگی بعد از دانشگاه او را توصیف می‌کند. خوانندگان مک کافرتی می‌توانند تا با شخصیت جسیکا انس گرفته و بزرگ شوند که به خوبی این کتاب می‌تواند به یک سریال تلویزیونی تبدیل شود.

سرل یک نویسنده‌ی جوان رمان است که رمان جدید او به نام In Five Years اخیرا در یک پیش فروش توسط سیمون و شوستر خریداری شد و قرار است در بهار ۲۰۲۰ منتشر شود. آخرین کار این نویسنده The Dinner List است که درواقع اولین تلاش او برای نوشتن فیلمنامه بوده است. یک پایلوت اقتباسی از کتاب‌های او توسط بخش تلویزیونی استودیو وارنر بروز خریداری شد و تبدیل به یک سریال مشهور تلویزیونی مشهور گشت که در آن بلا ثرون (Bella Thorne) ایفای نقش می‌کند. این سریال اکنون روی استریم سرویس Hulu در دسترس است. رمان اول او When You Were Mine نام داشت که اکنون اقتباسی از آن با همکاری Universal Pictures در حال پیشرفت است.

آخرین تجربه‌های تهیه کنندگی دن فارا سریالی فانتزی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) به نام Ready Player One  و همچنین درام فانتزی The Shannara Chronicles بوده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.