رونمایی از پوستر جدید اسپین آف Mixed-ish

14 August 2019 - 15:30

استودیو ABC پوستر خیلی جدیدی از اسپین آف سریال Black-ish تحت  عنوان Mixed-ish را منتشر کرده است، که کاراکتر اصلی سریال: رینباو جانسون (بزرگسال) (با بازی برنده جایزه گلدن گلوب: تریسی الیس راس (Tracee Ellis Ross)) و سایر کاراکترهای اصلی را به تصویر می‌کشد. این سریال در ۲۴ام سپتامبر اکران خواهد شد. شما می‌توانید این پوستر را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Mixed-ish در مورد رینباو جانسون است که به بازگویی تجربه بزرگ شدنش در یک خانواده دو-نژادی در دهه هشتاد و رویارویی اجتناب‌ناپذیرشان با دشواری‌های مداوم بر سر این مسئله که آیا باید خودشان را شبیه دیگران کنند یا به خودشان وفادار بمانند، می‌پردازد. والدین باو، پاول و آلیسیا تصمیم می‌گیرند که از یک جامعه هیپی به حومه شهر نقل مکان کنند تا شرایط بهتری را برای خانواده‌شان فراهم کنند. همان‌طور که پدر و مادر باو درگیر چالش‌های زندگی جدیدشان هستند، باو و خواهر و برادرش تجربه مهمی را از سر می‌گذرانند که در نتیجه متوجه می‌شوند که جهان اطراف، آن‌ها را نه به عنوان سیاه‌پوست و نه به عنوان سفیدپوست نمی‌پذیرند. تجربه‌های این خانواده آن‌ها را به‌سوی این چالش می‌کشاند که وقتی بقیه دنیا نمی‌تواند تصمیم بگیرد تو به کجا تعلق داری، بهتر است خودت هویت خودت را پیدا کنی.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به حضور آرسیا هیمل (Arcia Himmell) در نقش باو جانسون جوان، تیکا سامپتر (Tika Sumpter) در نقش آلیسیا، گری کول (Gary Cole) در نقش هاریسون جکسون سوم، کریستینا آنتونی (Christina Anthony) در نقش دینایز، مایکل-میشل هریس (Mykal-Michelle Harris) در نقش سانتامونیکا، اتان چیدرس (Ethan Chidress) در نقش جوهان، و آندرس هولم (Anders Holm) اشاره کرد. به‌علاوه، آلیس راس نیز در نقش راوی و تهیه‌کننده اجرایی سریال در پروژه حضور دارد.

خالق Black-ish: کنیا باریس (Kenya Barris) به همراه پیتر ساجی (Peter Saji) با همکاری یکدیگر نه‌تنها فیلم‌نامه سریال را نوشته‌اند، بلکه به کارگردانی آن نیز پرداخته‌اند. به‌علاوه، هردو از تهیه‌کنندگان اجرایی نیز می‌باشند. تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر پروژه عبارت‌اند از: آنتونی آندرسون (Anthony Anderson)، بریان دابینز (Brian Dobbins)، هلن سوگلند (Helen Sugland)، راندال وینستون (Randall Winston)، و نامزد دریافت جایزه اسکار: لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.