هیو جکمن تصویری جدید از فیلم Logan را به اشتراک گذاشت

13 October 2016 - 11:00

اگر تنها یک موضوع در مورد فیلم Logan قطعی باشد، آن موضوع این خواهد بود که شاهد یکی از تاریک‌ترین فیلم‌های فرنچایز مردان اکس خواهیم بود. سومین اسپین‌آف فیلم‌های Wolverine، طبق گزارشات قرار است در آینده‌ای افسرده‌کننده اتفاق بیافتد؛ حداقل یکی از لوکیشن‌های فیلم‌برداری این نا امیدی را به وضوح نشان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید. در زیر می‌توانید عکس این لوکیشن‌ را مشاهده کنید:

smelting

هیو جکمن (Hugh Jackman) این عکس را در صفحات مجازی با عنوان «کارخانه ذوب‌آهن» به اشتراک گذاشته‌است که در آن شاهد یک منبع آب نابود شده هستیم. به هر حال، به نظر می‌رسد این عکس مربوط به یکی از لوکیشن‌های فیلم‌برداری Logan باشد و اگر دقت کنید، در عکس یک ماشین گران قیمت مشکی پارک شده در سمت چپ را می‌بینید. این دقیقا همان ماشینی است که در عکس‌های لو رفته از صحنه فیلم‌برداری، وولورین در حال راننگی آن بود و به نظر می‌رسد جهش یافته محبوب، در این کارخانه کار مهمی دارد. این عکس آخرین عکس مربوط به صحنه فیلم‌برداری است که به فضای مجازی راه یافته‌است که تاکید بر روی فضای تاریک و مرموز فیلم دارد و شاید به همین دلیل است که Logan برای رده سنی بزرگسالان درجه بندی شده‌است.

همانطور که می‌دانیم، Logan قرار است اقتباسی از روی مجموعه کامیک Old Man Logan باشد، ولی این منبع آب ویران شده، بیشتر ما را یاد داستان فیلم سال ۲۰۰۸ می‌اندازد. در این داستان، اکثر قهرمانان مارول جان خود را از دست داده‌اند و وولورین در تکه زمینی بی حاصل در کالیفرنیا زندگی می‌کند. شاید آن منبع آب، نشانه‌ای برای او باشد به منظور شناختن محل زندگی‌اش. برای اطمینان از علت به تصویر کشیدن این مکان تنها باید منتظر اکران Logan باشیم، چرا که در حال حاضر تنها نتیجه گیری که می‌توان کرد این است که این لوکیشن شوم است.

طبق گزارشات، داستان لوگان در سال ۲۰۲۴ اتفاق خواهد افتاد، جایی که قدرت احیای قهرمان داستان کاهش یافته‌است و او برای مقابله با دردهای ناشی از مبارزاتش، به مشروبات الکلی روی آورده‌است. دوست قدیمی او، پروفسور اکس، نیز حالت چندان جالبی ندارد و از نظر ذهنی، حالتی قابل اعتماد نیست، که در واقع، این موضوع به هیچ وجه به نفع بشریت نیست. به نظر تولد جهش یافتگان متوقف شده‌است و جمعیت جهان رو به کاهش است. همزمان با این موضوع، سازمانی مرموز به نام Transigen در حال دزدین جهش یافتگان جوان و تبدیل آنها به سلاح‌های کشنده هستند. و به طور قطع این موضوع چندان خوشایند وولورین نیست، چرا که او خاطره خوشی از پروژه Weapon X ندارد و خود از قربانیان این موضوع است. در ادامه و احتمالا آخرین ماجراجویی خود، وولورین با همسان مونث خود به نام X-23 رو به رو می‌شود که بر خلاف وولورین، دو پنجه قابل جمع شدن از هرکدام از دستانش خارج می‌شود. از آنجایی که Logan آخرین حضور جکمن در نقش وولورین در این فرنچایز خواهد بود، تمام عوامل و سازندگان قصد دارند که این خداحافظی در با شکوه‌ترین و پر سر و صداترین حالت ممکن اتفاق بیافتد.

Logan در تاریخ ۱۳ اسفند امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.