ریبوت Doctor Dolittle از یونیورسال به Dolittle تغییر نام داد

14 August 2019 - 18:30

Universal Pictures اخیرا اعلام کرده است، فیلم The Voyage of Doctor Dolittle که قبلا با عنوان Doctor Dolittle ساخته شده بود، اکنون تغییر عنوان داده و فقط با نام Dolittle «دولیتل» ساخته خواهد شد. اکران  این فیلم اقتباسی برای تاریخ  ۱۷ ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

Vital Thrills خلاصه کامل داستان فیلم را منتشر کرده است: رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) یکی از ماندگارترین چهره‌های ادبیات در فیلم، استعدادی کلاسیک دارد که می‌تواند با حیوانات صحبت کند.

هفت سال پیش بعد از اینکه  دکتر جان دولیتل (Dr. John Dolittle) پزشک مشهور و دامپزشک ملکه‌ی انگلستان، که رابرت داونی نقش او را بازی می‌کند، همسرش را از دست می‌دهد، او خودش را پشت دیوارهای Dolittle Manor با حیوان‌های عجیب و غریب زندانی می‌کند، اما زمانی که ملکه‌ی جوان که جسی باکلی (Jessie Buckley) نقش او را بازی می‌کند بیمار می‌شود، دولیتل نا امید مجبور می‌شود یک ماجراجویی حماسی را در دریا و ملاقات با اسطوره‌هایی در یک جزیره برای یافتن درمان تجربه کند. او شجاعتش را با روبه‌رو شدن با دشمنانش پس می‌گیرد، و موجودات عجیبی را کشف می‌کند.

دکتر جان در سفر خودش با کارآموز نوجوان که هری کولت (Harry Collett) نقش او را بازی می‌کند و بازیگر فیلم Dunkirk است، همراه می‌شود. حیواناتی مانند یک گوریل عصبانی که رامی مالک (Rami Malek) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار صداگذارش است، یک پرنده‌ی مشتقاق و پر تحرک که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار اکتاویا اسپیس (Octavia Spencer) صدا پیشه‌ی او است، یک شترمرغ سرتق که کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) صداگذار او است، یک خرس قطبی شاد و خوش‌بین که جان سینا (John Cena) صدا پیشه‌ی او است و یک طوطی لجباز و سرسخت که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار اما تاملینسون (Emma Thompson) او را صداپیشگی می‌کند، در این سفر از افراد مورد اعتماد و رازدار دکتر دولیتل هستند.

«دولیتل» توسط استفان گاگان (Stephen Gaghan) کارگردان Gold و Syriana کارگردانی می‌شود. این فیلم توسط سوزان داونی (Susan Downey) از شرکت Team Downey در کنار جو راث و جف کرشنبام  از Kirshenbaum Films banner تهیه خواهد شد.

منیع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.