حضور جیسون ریتر در فصل دوم سریال A Million Little Things

14 August 2019 - 16:27

تیم بازیگری سریال محبوب A Million Little Things «یک میلیون چیز کوچک» با اضافه شدن جیسون ریتر (Jason Ritter) گسترده‌تر شده است. ریتر که سابقه بازی در سریال Kevin (Probably) Saves the World «کوین احتمالا دنیا را نجات می‌دهد» را در کارنامه دارد در چندین قسمت از فصل دوم سریال «یک میلیون چیز کوچک» نیز حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نام شخصیت ریتر در سریال هنوز مشخص نشده است ولی گفته می‌شود این شخصیت با مادر مگی یعنی پاتریشیا مرتبط است و زندگی او را به طرز خطرناکی تغییر می‌دهد. ریتر همچنین در سریال‌های Another Period، The Event و Parenthood نیز ایفای نقش کرده است.

داستان این سریال در بوستون جریان دارد و روایت یک گروه دوستانه است که در شرایطی غیرمنتظره با هم ارتباط برقرار کرده‌اند. بعضی از آن‌ها در زندگی موفق بوده‌اند و بعضی دیگر درگیر شغل یا ارتباطات خود هستند. ولی همه‌ی آن‌ها در قسمتی از زندگی خود گیر کرده‌اند. مرگ غیرمنتظره یکی از افراد گروه، زنگ خطری برای بقیه می‌شود تا بیشتر زندگی را جدی بگیرند و به عبارتی شروع به زندگی کردن کنند. در این راه شاید تنها چیزی که می‌تواند آن‌ها را از خودشان نجات دهد، دوستانشان باشد.

در سریال یک میلیون چیز کوچک بازیگرانی چون دیوید گیونتولی (David Giuntoli) در نقش اِدی ساویل، ران لیوینگستون (Ron Livingston) در نقش جان دیکسون، رومانی مالکو (Romany Malco) در نقش روم هاوارد، آلیسون میلر (Allison Miller) در نقش مگی بلوم، کریستینا موزِس (Christina Moses) در نقش رجینا هاوارد، کریستینا اوچوا (Christina Ochoa) در نقش اشلی مورالز، گریس پارک (Grace Park) در نقش کاترین کیم، جیمز رودی (James Roday) در نقش گری مندز، استفانی سازاستاک (Stephanie Szostak) در نقش دلیلا دیکسون، لیزی گرین (Lizzy Greene) در نقش سوفی دیکسون و تریستن بیون (Tristan Byon) در نقش تئو ساویل ایفای نقش می‌کنند.

دی‌جی نش (DJ Nash) سازنده این سریال است و خود او به همراه آرون کاپلن (Aaron Kaplan)، دانا آنر (Dana Honor) و جیمز گریفیتس (James Griffiths) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. سریال A Million Little Things محصول کمپانی‌های ABC و Kapital Entertainment است و فصل دوم این سریال در تاریخ پنجشنبه ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.