مایک فلنگان: Haunting of Bly Manor خیلی ترسناک‌تر از Hill House خواهد بود

14 August 2019 - 17:00

مایک فلنگان (Mike Flanagan) مغز متفکر سریال آنتولوژی The Haunting «تسخیرشدگی» محصول نتفلیکس، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد فصل دوم این سریال با نام The Haunting of Bly Manor خیلی ترسناک‌تر از فصل اول خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

The Haunting of Bly Manor براساس رمان گوتیک روانشناختی The Turn of The Screw نوشته هنری جیمز (Henry James) ساخته می‌شود، که تقریبا کل آن در یک عمارت قدیمی روایت می‌شود. در آن‌جا یک قیم سرپرستی دو بچه یتیم را برعهده دارد و بیشتر داستان از زبان این قیم روایت می‌شود.

فلنگان درباره فصل دوم این سریال گفته است:

ما به دنبال تمام داستان‌های ترسناک هنری جیمز هستیم، پس در فصل دوم شاهد ترکیبی از تمام اونا خواهید بود. ما قصد داریم نکات جذاب و مهیجی که در فصل اول بودن رو گسترش بدیم، اما همچنین یک داستان جدید رو روایت کنیم، اما دوست نداریم انتخاب‌های ما در فصل اول ما رو محدود کنن. برای طرفداران هنری جیمز، این فصل خیلی مهیج خواهد بود، و برای کسانی که باهاش آشنایی ندارن، این فصل به شدت ترسناکه.

طرفداران دوباره شاهد حضور بازیگران فصل قبلی مثل ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) و الیور جکسون کوهن (Oliver Jackson-Cohen) در فصل دوم این سریال خواهند بود. فلنگان در این باره هم گفته است:

من چند بازیگر جدید رو زیر نظر دارم که کارشون رو خیلی دوست دارم، اما هنوز رسما کسی رو برای بازی در فصل دوم انتخاب نکردیم.

The Haunting of Bly Manor سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.