نتفلیکس امتیاز فیلم اقتباسی Pyros با حضور ریز ویتراسپون را به دست آورد

14 August 2019 - 18:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، نتفلیکس با پیشی گرفتن از سایر استودیوها امتیاز فیلم سینمایی Pyros به اقتباس از داستان کوتاه Tardy Man نوشته Thomas Pierce را به دست آورده است. در این فیلم شاهد نقش‌آفرینی برنده جایزه اسکار: ریز ویتراسپون (Reese Witherspoon) (فیلم دیگرش Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ)) خواهیم بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان Tardy Man یک داستان علمی-تخیلی است که به روایت گروهی از افراد می‌پردازد که به نوعی از لباس‌های آتش‌نشانی بادوام مجهز شده‌اند که به ستون فقراتشان جوش خورده است. آن‌ها برای شرکتی کار میکنند که وقتی خانه‌های مردم ثروتمند دچار آتش‌سوزی می‌شود، اسباب و لوازمشان را برایشان بازیافته و بیرون می‌آورند. برای این کارگران به شدت ممنوع است که از مأموریت‌های نجات اموال بازیافته تغییر مسیر دهند حتی وقتی ببینند که انسان‌های دیگر در خطر هستند. قهرمان داستان تصمیم می‌گیرد تا برای این قانون استثناء قائل شود و این نقطه آغاز داستان می‌شود.

پیرس- که به اقتباس از داستان کوتاه دیگرش به نام Chairman Spaceman که در New Yorker منتشر شد، فیلمی توسط کمپانی Fox Searchligh ساخته شده است- خودش فیلم‌نامه Tardy Man را خواهد نوشت. ویتراسپون و لارن نئوستادتر (Lauren Neustadter) از طریق کمپانی فیلم‌سازی Hello Sunshine، و سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) و هم‌چنین آودری چون (Audrey Chon) از طرف کمپانی فیلم‌سازی Genre Films از تهیه‌کنندگان این پروژه به شمار می‌روند.

سریال Morning Show (نمایش صبح) که اخیراً ویتراسپون در کنار جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) در آن نقش‌آفرینی کرده است نیز به‌تازگی اکران شده است. در آینده نیز می‌توانیم شاهد بازی ویتراسپون در مینی-سریال Little Fires Everywhere (آتش‌های کوچک در همه‌جا)، Sing 2 (آواز خواندن ۲)، و Legally Blonde (لگالی بلوند) باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.