اضافه شدن بازیگران جدید به فیلم Candyman

14 August 2019 - 22:25

کولمن دومینگو (Colman Domingo)، بازیگر سریال Fear the Walking Dead و فیلم If Beale Street Could Talk به همراه نیتن استوارت جرت (Nathan Stewart-Jarrett) به جمع بازیگران فیلم جدید جردن پیل (Jordan Peele)، پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Candyman که دنباله‌ فیلمی ترسناک با همین نام از سال ۱۹۹۲ است، پیل را به عنوان نویسنده در اختیار دارد. همچنین با حضور احتمالی تونی تاد (Tony Todd) در این دنباله انتظار می‌رود این فیلم به موفقیت‌های خوبی در باکس‌آفیس برسد.

نیا داکوستا (Nia DaCosta) که پیش‌تر فیلم Little Woods را کارگردانی کرده، فیلم Candyman را بر اساس فیلم‌نامه جردن پیل و وین راسنفلد (Win Rosenfeld)  کارگردانی خواهد کرد. فیلم به محله‌ای که افسانه‌ها از آنجا شروع شد برمی‌گردد. محله‎ای بازسازی شده در شیکاگو که پروژه مسکونی Cabrini-Green روزی در آنجا قرار داشت.

در فیلم Candyman یهیا ابدول متین (Yahya Abdul-Mateen II)، بازیگر فیلم Aquaman، در نقش شخصیت اصلی حضور دارد. شخصیت او در فیلم به عنوان یک هنرمند که شیفته افسانه قاتل زنجیره‌ای می‌شود توصیف شده است. بازیگر فیلم If Beale Street Could Talk یعنی تیونا پاریس (Teyonah Parris) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

کمپانی MGM تهیه‌کنندگی و پشتیبانی مالی فیلم را بر عهده دارد در حالی که کمپانی Universal مسئول توزیع داخلی فیلم است. آدام روزنبرگ (Adam Rosenberg) از طرف MGM بر پروژه نظارت خواهد کرد. ایان کوپر (Ian Cooper) نیز از طرف کمپانی Monkeypaw در ساخت این فیلم همکاری خواهد کرد.

انتظار می‌رود ساخت فیلم از بهار آغاز شود. کمپانی Universal Pictures فیلم را در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ در آمریکا منتشر خواهد کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.