اولین تصاویر از Jupiter’s Legacy منتشر شد| اولین نگاه به جاش دوهامل در قامت یوتوپین

15 August 2019 - 09:00

درحالی که تولید سریال Jupiter’s Legacy توسط Netflix ادامه دارد، اولین تصاویر از پشت صحنه‌ی این سریال ابرقهرمانی توسط Daily Mail منتشر شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بر اساس مجموعه‌ی کتاب‌های مصوری نوشته‌ی مارک میلار (Mark Millar) و فرانک کوایتلی (Frank Quitely) با نام میراث مشتری (Jupiter’s Legacy) و درامی چند نسلی درباره‌ی اولین نسل از ابرقهرمانان است که قدرت‌های خودشان را در دهه ۳۰ میلادی به دست آورده‌اند.

سریال شامل بازیگرانی همچون جاش دوهامل (Josh Duhamel) در نقش شلدون سامپسون/The Utopian، بن دنیلز (Ben Daniels) در نقش والتر سامپسون/Brainwave، لزلی بیب (Leslie Bibb) در نقش گریس سامپسون/ Lady Liberty، النا کامپوریس (Elena Kampouris) در نقش کلویی سامپسون، اندرو هورتون (Andrew Horton) در نقش برندون سامپسون/Paragon، مایک وید (Mike Wade) در نقش فیتز اسمال و مت لنتر (Matt Lanter) در نقش جورج هاچین/Skyfox می‌شود.

این مجموعه‌ی کامیک نخستین بار از Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. داستان در مورد The Utopian و Lady Liberty است که با نام مستعار شلدون و گریس سامپسون زندگی می‌کنند. در سال ۱۹۳۲، آن‌ها پس از سفر به جزیره‌ای مرموز به همراه تعدادی از دوستانشان، توانایی های فوق بشری کسب کردند و تبدیل به اولین نسل از ابرقهرمانان شدند و خیلی زود اتحادیه عدالت را تشکیل دادند. سال‌ها بعد شلدون و گریس صاحب دو فرزند با نام کلویی و برندون شدند که آن‌ها نیز قدرت‌های خودشان را داشتند. با این حال برندون و کلویی نگرشی بدبینانه نسبت به ابرقهرمانان ایجاد کردند و تلاش کردند تا جایگاه خودشان را در زیر سایه‌ی والدین مشهورشان پیدا کنند.

استیون دی‌نایت (Steven S. DeKnight)، که برای شورانری سریال Daredevil در فصل نخست این سریال بهتر شناخته می‌شود، شورانری سریال Jupiter’s Legacy را عهده خواهد داشت. او همچنین قسمت نخست سریال را کارگردانی و نویسندگی خواهد کرد و به همراه میلار، لورنزو دای بونِونچورا (Lorenzo Di Bonaventura) و دن مکدرموت (Dan McDermott) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

Jupiter’s Legacy در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.