بخش تلویزیونی مارول هم در حال ساخت سریال برای دیزنی پلاس است

14 August 2019 - 23:30

جف لوب (Jeph Loeb) رئیس بخش تلویزیونی مارول (Marvel) طی مصاحبه‌ای اعلام کرد او و همکارانش هم در حال توسعه سریال‌های جدیدی برای سرویس استریم دیزنی پلاس هستند. او همچنین گفت آن‌ها هیچی نقشی در سریال‌های قبلا معرفی شده این سرویس ندارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

لوب در این باره گفته است:

اول باید چیزی رو بگم، ما هیچی نقشی در سریال‌های در حال توسعه توسط بخش سینمایی مارول نداریم. ما در بخش تلویزیونی مارول هم در حال توسعه سریال‌های جدیدی برای دیزنی پلاس هستیم، اما هنوز اونا را معرفی نکردیم.

برنامه‌های کنونی بخش تلویزیونی مارول شامل سریال Agents of SHIELD «ماموران شیلد» در شبکه ABC، سریال Runaways «فراری‌ها» در هولو و Cloak & Dagger «شنل و خنجر» در فری‌فورم هستند. آن‌ها همچنین سریال‌های لایو اکشن Ghost Rider «روح‌سوار» و Helstrom «هل‌استورم» و سریال‌های انیمیشنی Hit-Monkey «هیت مانکی»، MODOK «مودوک»، Tigra & Dazzler «تیگرا و دزلر»، Howard the Duck «هاوارد اردکه» و ترکیب تمام آن‌ها در The Offenders «خلافکاران» را برای هولو در دست ساخت دارند.

اوایل این ماه اعلام شد بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC در حال مذاکره برای توسعه سریالی مارولی با حضور یک ابرقهرمان زن هستند. هنوز جزئیاتی از این پروژه منتشر نشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.