تیزر فیلم War for the Planet of the Apes: جنگ آغاز شده است

13 October 2016 - 16:50

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

همانطور که می‌دانید، شرکت ۲۰th Century Fox در تابستان گذشته و در سان‌دیگو کامیک‌کان چیز خاصی را از فیلم‌های خود نشان نداد. این به آن معناست که این شرکت ظاهراً علاقه زیادی به ترغیب افراد مختلف از طریق تریلرهای جذاب ندارد؛ اما با این وجود، این شرکت چندی پیش تیزر جالبی را از فیلم War for the Planet of the Apes «نبرد برای سیاره میمون‌ها» منتشر کرد. برای مشاهده این تیزر و اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. به جای سان دیگو کامیک‌کان، ۲۰th Century Fox تصمیم گرفت تا تریلرهای جدید فیلم‌های خود را در نیویورک کامیک‌کان منتشر کند. از این رو، چندی پیش در این مراسم تیزر جدیدی از فیلم War for the Planet of the Apes «نبرد برای سیاره میمون‌ها» منتشر شد.

اندی سرکیس (Andy Serkis) که تبحر بسیاری در زمینه موشن کپچر دارد، دوباره نقش خود در نسخه‌های قبل را برعهده گرفته است. او در این فیلم در نقش میمونی با نام سزار ایفای نقش می‌کند. فیلم‌نامه نویس و کارگردان نسخه قبلی هم برای این قسمت بازگشته‌اند.

برای آن دسته که نمی‌دانند، چندی پیش اطلاعاتی کامل از داستان سومین قسمت این سری یعنی War for the Planet of the Apes «نبرد برای سیاره میمون‌ها» منتشر شد. از دیگر بازیگران سرشناس و مطرح این قسمت که به تازگی به آن اضافه شده‌اند، می‌توان به وودی هرلسون (Woody Harrelson) اشاره کرد.

تیزر نمایش داده شده این فیلم در نیویورک کامیک‌کان، چیزهای جالبی را به نمایش می‌گذارد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این نسخه هم می‌تواند موفقیت دو نسخه قبلی را تکرار کند یا خیر.

نظر شما درباره این تیزر چیست؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.