تریلر فصل سوم ۱۳Reasons Why: چه کسی برایس واکر را کشت؟

15 August 2019 - 13:30

برندا استرانگ (Brenda Strong)، بازیگر نقشِ مادر برایس واکر (Bryce Walker) گفت: “فقط می‌خوام بدونم چه کسی پسرم رو کشت”. نتفلیکس یک تریلر کامل برای فصل سوم از درام خود ۱۳Reasons Why که در آخر این ماه پخش می‌شود، منتشر کرده است. شما همراهان گرامی سینما فارس می‌توانید این تریلر را در انتهای این خبر مشاهده بفرمایید.

فصل سوم سریال این سوال را ایجاد می‌کند که چه کسی برایس واکر  را کشت.  “هر کسی دلایل خودش را دارد…از آنجایی که این قتل در شهر به یک راز بزرگ تبدیل شده است، مظنونان زیادی مورد توجه قرار می‌گیرند و همه‌ی دوستان او چیزی برای پنهان کردن دارند. اما واقعا کدامیک از آنها قاتل هستند؟ و دختر جدید کیست؟ پلیس در حال تحقیق برای رسیدن به حقیقت است و در دریایی از راز و رمز این شهر، کسی گناهکار شناخته می‌شود؟”

بازیگران فصل سوم شامل دایلان مینت (Dylan Minnette) در نقش کلی ینسن (Clay Jensen)، برندون فلاین (Brandon Flynn) در نقش جاستین فولی (Justin Foley)، جاستین پرنتیس (Justin Prentice) در نقش برایس واکر (Bryce Walker)، آلیشا بو (Alisha Boe) در نقش جسیکا دیویس (Jessica Davis)، کریستین ناوارو (Christian Navarro) در نقش تونی پادیلا (Tony Padilla)، مایلز هیزر (Miles Heizer) در نقش الکس استندال (Alex Standall)، دوین دراید (Devin Druid) در نقش تایلر داون (Tyler Down)، راس باتلر (Ross Butler) در نقش زک دمپسی (Zach Dempsey)، تیموتی گرانادرس (Timothy Granaderos) در نقش مونتگومری دلا کروز (Montgomery de la Cruz)، آن وینترز (Anne Winters) در نقش کول (Chloe)، استیون وبر (Steven Weber) در نقش پرینسیپل بوون (Principle Bowen)، برندار استرانگ در نقش خانم واکر (Mrs. Walker) و امی هارگریوز (Amy Hargreaves) در نقش خانم ینسن (Mrs. Jensen) می‌شوند. ورودی جدیدهای فصل هم گریس سیف (Grace Saif) در نقش آنی (Ani)، بکس تایلر کلاوس (Bex Taylor Klaus) در نقش کیسی (Casey) و تایلر بارنارت (Tyler Barnhardt) در نقش چارلی (Charlie) هستند.

فصل سوم سریال به دنبال نتیجه گیری فصل یک سریال در ماه گذشته است که یکی از شخصیت‌های آن خودش را می‌کشد. در یک صحنه‌ای تقریبا ۳ دقیقه‌ای، شخصیت کثرین لانگفور یعنی هانا نشان داده شد که رگ خودش را در وان حمام زد و به دنبال شکایت‌هایی که از آن شد این صحنه ادیت شد. قطعا نمی‌توان انتظار داشت در فصل سوم که ۱۳ قسمت است، این شخصیت جان سالم به در ببرد.

برایان یورکی (Brian Yorkey)، سازنده‌ی سریال بعنوان شورانر و تهیه کننده‌ی اجرایی فصل سوم در کنار مندی تیفی (Mandy Teefey)، کریستل لایبلین (Kristel Laiblin)، سلنا گومز (Selena Gomez) و جور گرمن (Joy Gorman) خواهد بود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.