تریلر جدید کمدی رمانتیک Last Christmas منتشر شد

15 August 2019 - 14:00
استودیو یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) اولین تریلر را برای فیلم کمدی رمانتیک Last Christmas «آخرین کریسمس» از کارگردان پاول فیگ (Paul Feig) کارگردان Spy و The Heat منتشر کرد. در این فیلم امیلیا کلارک (Eimilia Clarke) بازیگر مشهور سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و هنری گولدینگ (Henry Golding) بازیگر Crazy Rich Asians بازی خواهند کرد. شما همراهان گرامی سینما فارس می‌توانید این تریلر را در انتهای همین خبر مشاهده کنید.

در این فیلم همچنین اما تامسون (Emma Thompson) و مایکل یو (Michelle Yeoh) بازی خواهند کرد. تامسون در کنار دیوید لیوینگ استون (David Livingstone) به تهیه‌ی فیلم نیز می‌پردازد.

کیت (با بازی کلارک) در اطراف لندن است و تصمیمات بدی که می‌گیرد همراه با غوغای زنگوله‌هایی که به کفشش بسته است، او را احاطه کرده است و شغلش هم کار در یک فروشگاه وسایل کریسمس است. تام (با بازی گولدینگ) به نظر می‌رسد موقع مناسبی وارد زندگی کیت شده است و تمام مشکلات کیت را می‌بیند. هنگامی که لندن در بهترین وضعیتش در سال قرار دارد، همه چیز برای این دو درست پیش نمی‌رود. اما بعضی اوقات شما باید اجازه دهید برف ببارد هر چقدر که دلش می‌خواهد و شما باید به صدای قلبتان گوش دهید و باید ایمان داشته باشد.

از آهنگ جرج مایکل (George Michael) در فیلم Last Christmas استفاده شده است و از عنوان آن هم برمی‌آید که یک فیلم کلاسیک مخصوص تعطیلات باشد.  این فیلم قرار است ۸ نوامبر اکران شود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.