هری استایلز نقش پرنس اریک را در فیلم The Little Mermaid از دیزنی بازی نخواهد کرد

15 August 2019 - 17:00

پیش از این گفته شده بود که هری استایلز (Harry Styles) مشغول مذاکره برای بازی در نقش پرنس اریک (Prince Eric) در لایو اکشن The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» است. اکنون ورایتی تایید کرده است که او این نقش را بازی نخواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

این رسانه اظهار دارد که تصمیماتی که توسط این بازیگر و خواننده گرفته شد بسیار دوستانه بوده است، و او از قبل به دنبال شخصی می‌گشت که بتواند نقشش را پر کند.

هیل بیلی (Halle Bailey) نقش آریل را در فیلم بازی می‌کند. خاویر باردم (Javier Bardem) اخیرا به بازیگران فیلم که شامل جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) که نقش فلاندر (Flounder) بهترین دوست آریل که یک ماهی است را بازی می‌کند، آکوافینا (Awkwafina) در نقش Scuttle مرغ دریایی که دوست پرنسس خانوم هستند، و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) که قرار است اورسلای بداخلاق را بازی کند، پیوسته است.

راب مارشال (Rob Marshall) سازنده‌ی فیلم Mary Poppins Returns «مری پاپینز بازمی‌گردد» برای کارگردانی The Little Mermaid با فیلم‌نامه‌ای از دیوید مگی (David Magee) بازمی‌گردد. راب مارشال برای کار کردن با فیلم‌های موزیکال و یا دیزنی اصلا غریبه نیست، او برای فیلم Chicago نامزد بهترین کارگردان جایزه اسکار شد. او کارگردان فیلم‌هایی مثل Memoirs of a Geisha و Nine بوده است، همچنین او سه فیلم آخرش را در دیزنی ساخته است که شامل Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides، Into the Woods و Poppins می‌شوند.

برای ورژن جدید فیلم پری دریایی کوچولو، دیزنی از لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) و الن منکن (Alan Menken) می‌خواهد که ترکیبی از آهنگ‌های جدید و قدیمی را برای این فیلم درست کنند. میراندا و راب مارشال در فیلم Mary Poppins Returns با هم کار کردند.

انیمیشن The Little Mermaid از دیزنی چیزی بیشتر از ۲۱۱ میلیون دلار در باکس آفیس فروش داشته است، و آهنگ‌هایی مانند Under The Sea و Part of Your World آن را محبوب‌تر کرده است.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.