تصاویری جدید از فصل سوم سریال Reasons Why 13

15 August 2019 - 12:27

نتفلیکس به تازگی تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال ۱۳ Reasons Why منتشر کرده است. فصل سوم سریال در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) پخش خواهد شد. برای مشاهده تصاویر در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان فصل سوم ۸ ماه بعد از وقایع فصل قبل جریان دارد. جایی که پس از حمله ناموفق تایلر به جشن دانش‌آموزان، کلی، تونی، جسیکا، الکس، جاستین و زک به دنبال راهی برای مخفی نگه داشتن این اتفاق هستند و در همین حال باید به تایلر برای رسیدن به بهبودی کامل کمک کنند. ولی وقتی عواقب پر سروصدای یک بازی فوتبال با گم شدن یکی از بازیکنان به اوج خودش می‌رسد و کِلی خود را تحت نظارت پلیس می‌بیند، همه افراد گروه در مسیری قرار می‌گیرند که ممکن است به فاش شدن عمیق‌ترین رازهایشان منجر شود. به نظر می‌رسد در فصل سوم سریال ۱۳ Reasons Why عواقب هر کاری، حتی کارهایی که با بهترین نیت انجام می‌شود، می‌تواند یک زندگی را برای همیشه تغییر دهد.

در فصل سوم همانند فصل‌های قبل بازیگرانی چون دیلان مینت (Dylan Minnette) در نقش کلی جنسون، برندون فلین (Brandon Flynn) در نقش جاستین، آلیشا بو (Alisha Boe) در نقش جسیکا، کریستین ناوارو (Christian Navarro) در نقش تونی، مایلر هیزر (Miles Heizer) در نقش الکس، راس باتلر (Ross Butler) در نقش زاک، دوین دروید (Devin Druid) در نقش تایلر و جاستین پرنتیس (Justin Prentice) در نقش برایس حضور خواهند داشت.

برایان یورکی (Brian Yorky) در این فصل به عنوان سازنده و شورانر سریال حضور خواهد داشت و همچنین در کنار جوی گورمن (Joy Gorman)، مندی تیفی (Mandy Teefey)، کریستل لیبلین (Kristel Laiblin)، تام مک‌کارتی (Tom McCarthy)، استیو گولین (Steve Golin) و سلنا گومز (Selena Gomez) تهیه‌کننده اجرایی کار است. فصل سوم را کمپانی‌های Paramount Television و Anonymous Content برای شبکه نتفلیکس می‌سازد. ۲ فصل اول سریال نیز در نتفلیکس قابل دسترس است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.