گل گدوت: Wonder Woman درباره عشق و عدالت است

13 October 2016 - 16:05

دنیای سینماتیک ابرقهرمانان شرکت DC کار خودش را مدت زیادی نیست که آغاز کرده است اما برنامه‌های بسیاری را در چند سال آینده در نظر دارد. DC در چند فیلم گذشته، به نوعی شخصیت‌های و ابرقهرمانانی که قرار است در Justice League «لیگ عدالت» آن‌ها را ببینیم، معرفی کرده است. یکی از این شخصیت‌ها، واندرومن است که در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: لیگ عدالت» اولین حضور خود را در فیلم‌های DC تجربه کرد. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.خوشبختانه، حضور شخصیت محبوب واندرومن فقط به فیلم «بتمن علیه سوپرمن: لیگ عدالت» خلاصه نخواهد شد. همانطور که بسیاری از شما می‌دانید، قرار است سال آینده فیلمی مختص به این ابرقهرمان زن و با بازی گل گدوت (Gal Gadot) ساخته شود. خبر ساخت این فیلم به شدت برای طرفداران واندرومن و دنیای ابرقهرمانان DC خوشحال کننده بود. پس از انتشار اولین تریلر فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» در سان‌دیگو کامیک‌کان امسال، بسیاری از طرفداران انتظار دارند که در نهایت فیلم زیبایی را ببینند.

این فیلم باید چیزهای زیادی را از شخصیت دایانا پرینس و گذشته او به ما بگوید و همچنین داستانی جذاب را روایت کند تا درنتیجه بیینده را خشنود سازد.

به تازگی گل گدوت در نشست خود با We Got This Covered (از طریق Heroic Hollywood) درباره فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» حرف‌های جالبی را گفت و از علاقه زیاد خود به ایفای این نقش شخصیت دایانا پرده برداری کرد:

فیلم Wonder Woman متفاوت است. در این فیلم، ما به گذشته شخصیت دایانا بازخواهیم گشت- به تاریخچه زندگی او و چگونه بزرگ شدنش نگاهی خواهیم انداخت. چگونه دایانا تبدیل به واندرومن [زن شگفت‌انگیز] می‌شود. اما درباره این شخصیت، چیزی که من بیش از همه درباره او دوست دارم این است که دایانا عشق را دستور کار خود قرار می‌دهد. این درباره مبارزه نیست، درباره اینکه چه کسی قوی‌تر از دیگری است، نیست؛ حتی درباره تقابل زنان در مقابل مردان نیست. این درباره عشق و پذیرش دیگران است. او [دایانا] برای عشق، عدالت و دلسوزی ایستادگی می‌کند.

ماجراجویی دایانا از جایی شروع می‌شود که سربازی با نام استیو ترور با بازی کریس پاین (Chris Pine) را در ساحلی در منتطقه زندگی خود پیدا می‌کند. این ملاقات و درخواست استیو ترور از دایانا برای کمک، باعث می‌شود که او سرزمین خود را ترک کرده و به یاری انسان‌ها بشتابد.

به عنوان اولین فیلم با محوریت یک ابرقهرمان زن، اولین فیلم واندرومن و همچنین فیلم ابرقهرمانانه بعدی شرکت DC پس از شکست جوخه انتحار و بتمن و سوپرمن که هر دو با نقدهای منفی مواجه شدند، فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کند؛ البته با توجه به نمایش‌های فیلم، امیدوار هستیم که واندرومن بتواند این چالش را با موفقیت از پیش رو بردارد. با توجه به این خبر، احتمالاً تریلر جدیدی از این فیلم به زودی منتشر شود که از هم‌اکنون می‌توان برای آن انتظار کشید.

چندی پیش دو تصویر جدید از این فیلم لو رفت که به نظر می‌رسید مربوط به تریلر جدید این فیلم باشد. با استناد به آن تصاویر، حدس زده می‌شد که تریلر جدیدی از فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» در ماه اکتبر یعنی همین ماه جاری، عرضه شود. حال باید منتظر ماند و دید که چه زمانی تریلر بعدی این فیلم به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید مطلبی با عنوان ۶ دلیلی که برای فیلم Wonder Woman هیجان زده هستیم  را در سایت سینماگیمفا مطالعه کنید. فیلم Wonder Woman در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۲ خرداد ۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.