نقش‌آفرینی آوکوافینا در The Last Adventure of Constance Verity

15 August 2019 - 15:00

به گزارش سایت خبری The Wrap، آوکوافینا (Awkwafina) برای بازی در فیلم ماجراجویانه فانتزی The Last Adventure of Constance Verity (آخرین ماجراجویی کنستانس وریتی)، محصول کمپانی Legendary و به اقتباس از کتابی نوشته ای. لی مارتینز (A. Lee Martinez)، قرارداد بسته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بنا بر گزارشات مربوطه، این هنرپیشه نقش کارآگاه بزن بهادری به نام کنستانس وریتی را ایفا می‌کند که مقدر شده است دنیا را نجات دهد. در رمان مارتینز، کنستانس دیگر از این وظیفه سنگین منجی زمین بودن در زندگی‌اش خسته شده است- نقشی که از هفت سالگی در زندگی ایفا کرده است- و حالا خواهان یک زندگی معمولی است.

کمپانی Legendary این فیلم‌نامه اقتباسی نوشته شده به قلم جان رافو (John Raffo) را خریداری کرده است. و جون سیلک (Jon Silk) و جی آشنفلتر (Jay Ashenfelter) از طرف این کمپانی ناظر بر پروژه خواهند بود.

آوکوافینا در فیلم‌های برجسته‌ای مثل Crazy Rich Asians (آسیایی‌های پولدار دیوانه) بازی کرده است. و اخیراً نیز برای بازی در بازسازی لایو-اکشن The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) انتخاب شده است. و در آینده شاهد حضورش در Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله بعدی) نیز خواهیم بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.