پیوستن دِیو باتیستا به فیلم Traphouse

16 August 2019 - 13:03

ستاره فیلم Guardian of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» یعنی دیو باتیستا (Dave Bautista) به عنوان شخصیت اصلی در فیلم جدید و ترسناک کمپانی Signature Film  یعنی Traphouse حضور خواهد داشت. او همچنین به همراه جاناتان میزنز (Jonathan Meisner) و از طریق کمپانی Dream Bros Entertainment تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

باتیستا درباره ساخت این فیلم گفته است:

” پروژه فیلم Traphouse کاری است که سال‌هاست روی آن کار کرده‌ایم. از بابت همکاری با مارک و تیم او در Signature Film بسیار هیجان‌زده‌ایم. همچنین با نویسندگی گری می‌توانیم ایده‌های خودمان را از یک فیلم اکشن داخل فیلم Traphouse تزریق کنیم “

فیلم‌نامه Traphouse توسط گری اسکات تامپسون (Gary Scott Thompson) نوشته شده است. داستان فیلم درباره یک مامور مبارزه با مواد مخدر و همکار او است که در مقابل گروهی دزد جسور قرار می‌گیرند. گروهی که به طور غیرقابل انتظاری فرزندان نوجوان و سرکش همان دو مامور از آب در می‌آیند. این گروه باهوش با استفاده از تکنیک‌هایی خطرناک دست به سرقت از یک باند فروش مواد مخدر می‌زنند. گری اسکات تامپسون سابقه نویسندگی فیلم Fast & Furious «سریع و خشن» را نیز در کارنامه دارد.

باتیستا بیشتر به خاطر بازی در نقش درکس در فیلم Guardians of the Galaxy شناخته می‌شود. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به Hotel Artemis، Final Score، Blade Runner 2049 و Master Z: IP Man Legacy اشاره کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.