هنری گولدینگ درحال مذاکره برای ایفای نقش Snake Eyes است

15 August 2019 - 16:00

ستاره‌ی فیلم Crazy Rich Asians، هنری گولدینگ (Henry Golding)، مذاکراتی را برای ایفای نقش اصلی فیلم Snake Eyes (ساخته‌ی Paramount) که اسپین‌آفی از سری فیلم‌های G.I. Joe است، انجام می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این عنوان که توسط رابرت شونتکه (Robert Schwentke) کارگردانی می‌شود، توسط برایان گلدنر (Brian Goldner) تهیه و فیلمنامه‌ی آن توسط نویسنده‌ی فیلم Beauty and the Beast، اوان اسپلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos)، نوشته خواهد شد.

G.I. Joe نام مجموعه اسباب‌بازی‌هایی است که توسط شرکت Hasbro در دهه ۸۰ میلادی تولید شد، سپس بر اساس آن مجموعه‌ای تلویزیونی تولید و کتاب‌های مصور آن توسط Marvel چاپ شد. Snake Eyes، نینجا و کماندویی حرفه‌ای است که در نیروهای مسلح G.I. Joe فعالیت می‌کند. در دنیای کامیک بدن او سوخته است، به همین دلیل لباسی سیاه بر تن دارد. همچنین در کامیک‌ها (این خط داستانی بعدها در فیلم‌ها مورد اقتباس قرار گرفت) Snake eyes برادر Storm Shadow است (حریف خونین او که در خدمت دشمن اصلی یگان‌جو یعنی کبرا است).

Variety این خبر را درباره‌ی گولدینگ منتشر کرد. فیلم‌های مجموعه‌ی G.I. Joe که در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ اکران شدند، در گیشه‌ی جهانی بیش از ۶۷۸ میلیون دلار فروش داشته‌اند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.