نتفلیکس اسامی بازیگران سریال جدید Ginny & Georgia را تکمیل کرده است

15 August 2019 - 15:30

نتفلیکس برای درام جدید مورد انتظار Ginny & Georgia (جینی و جورجیا)، به کارگردانی دبرا جی. فیشر (Debra J. Fisher) و فیلم‌نامه‌ای از سارا لمپرت (Sarah Lampert)، سفارش یک سریال ۱۰ قسمتی را داده است. این درام که حول محور رابطه یک مادر و دختر می‌چرخد، در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. و بازیگر تازه‌کاری مثل آنتونیا جنتری (Antonia Gentry) در نقش جنی و برایان هاولی (Brianne Howley) (فیلم دیگرش I Live with Models (من با مدل‌ها زندگی می‌کنم)) در نقش جورجیا در آن بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران ثابت این سریال عبارت‌اند از: دیزل لا توراکا (Diesel La Torraca) در نقش آستین، جنیفر رابرتسون (Jennifer Robertson) در نقش الن، فلیکس مالارد (Felix Mallard) در نقش مارکوس، سارا ویسگلاس (Sara Waisglass) در نقش ماکسین، اسکات پورتر (Scott Porter) در نقش شهردار پاول راندولف، و ریموند آبلاک (Raymond Ablack) در نقش جو.

این سریال، با قسمت‌های یک-ساعته که فیلم‌نامه‌اش را لمپرت نوشته است، در مورد جینی میلر: دختر پانزده ساله نگران و ناراحتی است که اغلب احساس می‌کند از مادر سی ساله‌اش: جورجیا میلر پر جنب و جوش و جذاب، بالغ تر و کامل‌تر است. پس از سال‌ها دوندگی و سگ دو زدن، جورجیا نومیدانه می‌خواهد به نیو انگلند (New England) خوش منظره برود و آن‌جا زندگی کند، و به خانواده‌اش چیزی که هرگز از آن برخوردار نبوده‌ است- یک زندگی نرمال- را بدهد. برای جینی، چنین تغییری به معنای رفتن به یک مدرسه معتبر، مشهورتر شدن، و روابط عاشقانه پیچیده است. اما با توجه به گذشته جورجیا که او و سبک جدید زندگی خانوادگی‌اش را تهدید می‌کند، همه چیز به این راحتی پیش نمی‌رود.

فیشر و آنیا آدامز (Anya Adams)، علاوه بر کارگردانی دو قسمت اول سریال، تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هم می‌باشند. به‌علاوه، فیشر شورانر سریال هم خواهد بود. جف تاهلر (Jeff Tahler) از طرف کمپانی Medica Productions، جنی دالی (Jenny Daly) از طرف کمپانی Critical Content، و النا بلختر (Elena Blekhter)، به همراه هولی هاینس (Holly Hines) و دنیل مارچ (Daniel March) از طرف کمپانی Dynamic Television تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر پروژه به شمار می‌روند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.