سوفی کوکسن به مارک ولبرگ در فیلم Infinite پیوسته است

15 August 2019 - 20:30

بنا گزارشی که ورایتی آن را منتشر کرده است، بازیگر سریال Gypsy و فیلم Kingsman سوفی کوکسن (Sophie Cookson) اخیرا برای بازی در فیلم اکشن و هیجا‌ن‌انگیز Infinite از آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) مشغول مذاکره است. او در این فیلم در کنار مارک ولبرگ (Mark Wahlberg) بازیگر فیلم Mile 22 خواهد بود. مارک پیش از این درگیر جابه‌جایش با کریس اوانس (Chris Evans) در فیلم Avengers: Endgame بوده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

Infinite «نامحدود» قرار است در تاریخ ۷ اوت سال آینده منتشر شود، در حالی که فیلم America 2 با بازی ادی مرفی (Eddie Murphy) و آرنسیو هال (Arsenio Hall) تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود. قرار بود Avatar 2 هم در این تاریخ انتشار یابد که دیزنی تاریخ آن را برای ۱۷ دسامبر سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.
کریس اوانس روز جمعه به این پروژه پیوسته است، بنا به گزارش‌ها او مجبور شده است که برنامه‌هایش را برای سریال جدید و جنایی‌اش به‌نام Defending Jacob «محافظت از جیکوب» که جدیدا فیلم‌برداری آن در نقاط مختلف ماساچوست آغاز شده است، رها کند.

این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز توسط آنتوان فوکوآ کارگردانی شده است، که داستانی از گروهی از مردان و زنان را می‌گوید که به طور مداوم هر قرن، در حال مبارزه با یک مرد دیوانه‌ی شیطان صفت که جهان را به نابودی می‌کشد هستند. سرنوشت سیاره تحت تاثیر این مرد دیوانه قرار گرفته است، که باید با این واقعیت روبه‌رو شود که رویاهایش، خاطراتی هستند که در زندگی‌های بیشمار گذشته‌اش داشته است.

لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) تهیه‌‌کننده‌ی فرانچایز Transformers قرار است در کنار مارک وهرادیان (Mark Vahradian) و جان زوزینی (John Zaozirny) از Bellevue Productions فیلم را تهیه‌ کنند. جان لی هنکوک (John Lee Hancock) نویسنده‌ی The Founder و آیان شور (Ian Shorr) نویسنده‌ی Splinter اخیرا به عنوان نویسنده‌ی فیلم‌نامه به فیلم پیوستند.

اوانس که نقش استیو راجرز (Steve Rogers) را در فیلم‌های Captain America برای دنیای سینماتیک مارول، به مدت هشت سال بازی می‌کرد، اخیرا در فاز سوم مارول، فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» درخشیده است. وی در فیلم جدید و راز آلود Knives Out در کنار دنیل کریگ (Daniel Craig) بازیگر Logan Lucky، کیت استنفیلد (Lakeith Stanfield) بازیگر فیلم Atlanta، مایکل شانون (Michael Shannon) بازیگر فیلم The Shape of Water، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) بازیگر فیلم Halloween و ریان جانسون (Rian Johnson) بازیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi  حضور دارد. این فیلم در تاریخ ۲۷ نوامبر اکران می‌شود.

سوفی کوکسن اولین تجربه بازیگری خود را با هنرنمائی در فیلم Kingsman: The Secret Service که یکی از نقش‌های اول زن بود، تجربه کرد، و نامزد جایزه‌ی Empire برای بهترین بازیگر زن تازه وارد شد. در سال ۲۰۱۷ در دنباله فیلم به‌نام The Hunstman: Winter’s War دوباره به ایفای نقش پرداخت.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.