اولین تریلر فیلم Little Women منتشر شد

15 August 2019 - 21:42

اولین تریلر از جدیدترین اقتباس از Little Women (زنان کوچک) ساخته گرتا گرویگ (Greta Gerwig) منتشر شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

گرویگ که فیلم تحسین شده Lady Bird را در سال ۲۰۱۷ کارگردانی کرده، مجددا با سیروشا رونان (Saoirse Ronan) و تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) برای اقتباسی از رمان کلاسیک دهه ۱۹ لوییزا می الکات (Louisa May Alcott) که درباره ۴ زن جوان با وقوع جنگ داخلی در آمریکا است، همکاری می‌کند.

این فیلم داستان خواهران مارچ، جو (با بازی رونان)، مگ (با بازی اما واتسون)، امی (با بازی فلورنس پو) و بث مارچ (با بازی الیزا اسکنلن) به همراه مادرشان، مارمی (با بازی لورا درن) و خاله سرسخت‌شان (با بازی مریل استریپ) و پسر همسایه بغلی، لوری (با بازی شالامی) است. دیگر بازیگران فیلم باب اودنکرک (Bob Odenkirk)، کریس کوپر (Chris Cooper) و جیمز نورتون (James Norton) هستند.

رونان نویسنده خاصی است که روی رمانی درباره زندگی‌اش و خواهرانش که روی پای خود ایستاده‌اند، کار می‌کند.

ویراستار رمانش به او توصیه می‌کند: کوتاه و مختصر و جذاب بنویس. و اگر شخصیت اصلی دختر است، مطمئن باش که آخر داستان ازدواج می‌کند.

گرچه جو مصمم است ثابت کند زنان تنها همسر نیستند. او در تریلر می‌گوید:

زنان، ذهن، روح و قلب دارند. آن‌ها آرزو، استعداد و زیبایی دارند. متنفرم از آن‌هایی که می‌گویند عشق تنها چیزی است که یک زن می‌خواهد.

رونان جدیدترین بازیگر شخصیت جو مارچ بعد از بازی کاترین هپبرن (Katharine Hepburn) در سال ۱۹۳۳ و وینونا ریدر (Winona Ryder) در سال ۱۹۹۴ است. این دومین رمانس رونان و شالامی بعد از لیدی برد است. کریستین بیل (Christian Bale) قبلا در سال ۱۹۹۴ نقش لوری را ایفا کرده است.

سونی پیکچرز زنان کوچک را کریسمس اکران می‌کند.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.