صحبت‌های مایکل گاندولفینی درباره بازی در نقش تونی در پیش‌درآمد The Sopranos

15 August 2019 - 23:00

فیلم The Many Saints of Newark «قدیسان نیوآرک» پیش‌درآمد سریال محبوب و موفق The Sopranos «سوپرانوز» یکی از بهترین انتخاب بازیگران در تاریخ سینما را داشته، جایی که مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini) پسر جیمز گاندولفینی (James Gandolfini) قرار است نقش جوانی پدر فقیدش را در این فیلم بازی کند. گاندولفینی به تازگی در این باره صحبت کرده و گفته بازی در نقشی که پدرش قبلا آن را بازی کرده تصمیم خیلی سختی بوده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مایکل در این باره گفته است:

نکته جالب اینه که قبل از تست بازیگری، حتی یک دقیقه از The Sopranos رو ندیده بودم. وقتی اونا سریال رو ساختن من بچه بودم. سر صحنه پیش پدرم می‌رفتم و بهش می‌گفتم داستان سریال چیه و اون می‌گفت درباره یه آدمه که توی مافیاست و یجورایی تحت درمان قرار میگیره. سخت‌ترین قسمت این کار تماشای سریال برای اولین بار بود.

این فرآیند سختی بود. چون به عنوان یک بازیگر، باید کسی رو می‌دیدم که این نقش رو خلق کرده، اخلاق و رفتار و صدای اون و همه چیزهایی که می‌خواستم از خودم نشون بدم رو تماشا کنم. اما همچنین داشتم پدرم رو می‌دیدم. چیزی که کار رو سخت می‌کرد این بود که باید سریال رو تنها تماشا می‌کردم. من توی آپارتمان خودم تنها نشسته بودم و همیشه داشتم پدرم رو تماشا می‌کردم. رویاهای عجیبی سراغم اومدن. یکیشون این بود که داشتم برای فیلم تست بازیگری می‌دادم و به دستام نگاه کردم، اما دستای پدرم رو دیدم.

فیلم The Many Saints of Newark در دوران آشوب نیوآرک در دهه ۶۰ روایت می‌شود، وقتی آفریقایی آمریکایی‌ها و ایتالیایی‌های نیوآرک با هم درگیر بودند. جان برنثال (Jon Bernthal)، ویرا فارمیگا (Vera Farmiga)، کوری استول (Corey Stoll) و ری لیوتا (Ray Liotta) بازیگران اصلی این فیلم هستند.

The Many Saints of Newark در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ شهریور ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.