پیوستن مدلاین مدن و چند بازیگر جدید به سریال Wheel of Time محصول آمازون

15 August 2019 - 23:30

آمازون پرایم اعلام کرد مدلاین مدن (Madeleine Madden)، زوئی رابینز (Zoë Robins)، بارنی هریس (Barney Harris)، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford) و جاشوا استرادوفسکی (Josha Stradowski) در سریال The Wheel of Time «چرخ زمان» براساس رمانی حماسی از رابرت جوردن به رزمند پایک (Rosamund Pike) پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مدن نقش یوجین آلویر، رابینز نقش نیناو، هریس نقش کاوتون، رادرفورد نقش پرین آیبارا و استرادوفسکی نقش رند آل ثور را بازی خواهند کرد.

The Wheel of Time که ۹۰ میلیون نسخه از آن فروخته شده در دنیایی حماسی و گسترده روایت می‌شود، جایی که جادو در آن وجود دارد، اما فقط زنان می‌توانند از آن استفاده کنند. فیلم داستان مویرین (با بازی پایک) عضو یک سازمان مخوف و تاثیرگذار است که همراه پنج مرد و زن جوان وارد ماموریتی خطرناک و بزرگ می‌شود. مویرین معتقد است یکی از آن‌ها تناسخ یک شخص خیلی قدرتمند است که پیش بینی‌ها ادعا می‌کنند یا دنیا را نجات می‌دهد یا آن را نابود می‌کند. این سریال از فرهنگ و فلسفه اروپایی و آسیایی بهره می‌برد، مخصوصا ذات زمان که توسط بوداییان و هندوها کشف شده است.

اوتا برایزویتز (Uta Briesewitz) کارگردانی دو اپیزود اول را برعهده دارد. ریف جودکینز (Rafe Judkins) سازنده و شورانر سریال است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.