دنیس لیری در سریال A Moody Christmas ایفای نقش می‌کند

16 August 2019 - 00:00

بازیگر سریال Rescue Me، دنیس لیری (Denis Leary) برای بازی در سریال مناسبتی A Moody Christmas کمپانی FOX قرارداد امضا کرده است. این سریال ۶ قسمتی، اقتباسی از سریال استرالیایی به همین نام است که از ماه دسامبر پخش می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال A Moody Christmas داستان شان مودی سینیور و خانواده‌اش است که در طول تعطیلات با اعضای فامیل ارتباط بیشتری می‌گیرند. هریک از اعضای فامیل راز و مشکلاتی دارد که استرس شرایط پر حاشیه را بیشتر می‌کند.

باب فیشر (Bob Fisher)، باب گرینبرگ (Bob Greenberg) و تاد کویل (Tad Quill) این سریال را نوشته و CBS TV Studios و Fox Entertainment تولید می‌کنند.

مایکل تورن (Michael Thorn)، مدیر بخش سرگرمی فاکس اینترتینمنت اظهار داشته:

ما همیشه دنبال کار کردن با دنیس بودیم که قاطعانه می‌توانم بگویم برای این نقش کاملا مناسب است. خانواده مودی ترکیبی از عشق، وفاداری و هیاهو را دارد و بی‌صبرانه منتظر معرفی آن‌ها به مخاطبین خود در طول فصل تعطیلات هستیم.

تورن اعلام داشته که فاکس قصد دارد سریال را در طول سال ادامه دهد و به حوادث مهمی که برای این خانواده رخ می‌دهد، بیشتر بپردازد.

لیری آخرین بار در فیلم Erase در تلویزیون دیده شد. او برای بازی در سریال محبوب Rescue Me که در سال‌های ۲۰۱۱-۲۰۰۴ پخش شد، مشهور شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.