اولین تصویر از دنیل رادکلیف در Guns Akimbo

16 August 2019 - 09:30

اولین تصویر از کمدی اکشن جدید Guns Akimbo محصول Altitude Films و Occupant Entertainment منتشر شده که نگاهی بر شخصیت دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe) در فضای آشوب فیلم دارد. این فیلم سپتامبر ۲۰۱۹ در فستیوال فیلم تورنتو اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستان سازنده بازی ویدئویی به نام مایلز است که با خرده کاری گذران زندگی می‌کند و وقتی در وب‌سایت تاریکی ثبت نام می‌کند که غریبه‌ها را وادار می‌کند در بازی شهری مرگ مبارزه کنند، زندگی‌اش به هم می‌ریزد. لذا مبارزات گلادیاتوری آن‌ها بطور زنده در اختیار مخاطبین سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

رقیبان توسط گروه پنهانی به نام Schism انتخاب می‌شوند که مانع پیشروی رقیبان ضعیف‌تر می‌گردند. زندگی مایلز به فرار از مشکلات مالی‌اش گذشته و او خود را برای رویارویی با اولین حریفش آماده می‌کند اما وقتی نوا (دوست سابقش) دزدیده می‌شود، باید از فرار دست کشد و بر ترس‌هایش غلبه کرده و برای دختری که دوستش دارد، بجنگد.

رادکلیف بازیگر نقش مایلز، ناتاشا لیو بوردیزو (Natasha Liu Bordizzo) بازیگر نقش نوا و سامارا ویوینگ (Samara Weaving) بازیگر نقش نیکس است. مارک رولی (Mark Rowley) در نقش دین، کالین موی (Colin Moy) در نقش کلایو، ند دنی (Ned Dennehy) در نقش ریکتور و هاناکو فوتمن (Hanako Footman) در نقش روبی ظاهر می‌شوند.

جیسون لی هودن (Jason Lei Howden) نویسنده و کارگردان فیلم است و جو نوروتر (Joe Neurauter) از Occupant و فلیپ مارینو (Felipe Marino) و مایکل میلیس (Michael Mailis) از Hyperion Entertainment به همراه ویل کلارک (Will Clarke) و اندی میسون (Andy Mayson) از Altitude Films این فیلم را تولید می‌کنند.

منبع: ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.