پیوستن تامی لی جونز به کاترین وینیک در فیلم مهیج توطئه‌ای Wander

16 August 2019 - 12:00

تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) در فیلم مهیج توطئه‌ای Wander «واندر» ساخته آپریل مولن (April Mullen) به کاترین وینیک (Katheryn Winnick)، آرون اکهارت (Aaron Eckhart) و هدر گراهام (Heather Graham) پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این بازیگر سری Men In Black «مردان سیاهپوش» که برای بازی در فیلم The Fugitive «فراری» برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، در این فیلم نقش یک نظریه‌پرداز توطئه به نام جیمی کلیتس را بازی خواهد کرد.

Wander داستان آرتور برتنیک (با بازی اکهارت) یک کارآگاه خصوصی ناپایدار از نظر روانی را دنبال می‌کند که پس از استخدام برای بازرسی از یک قتل در شهر واندر متوجه می‌شود این پرونده مرتبط با توطئه‌ای است که منجر به مرگ دخترش شده است. گراهام نقش شلی لاسکمب وکیل و دوست صمیمی آرتور را بازی خواهد کرد. کلیتس به آرتور اعتماد کامل دارد. وینیک نقش السا ویسروی یک مقام مرموز را بازی می‌کند که حین پیشرفت پرونده نظر آرتور را به خودش جلب می‌کند.

جونز به تازگی در فیلم Just Getting Started «تازه شروع شده» همبازی مورگان فریمن (Morgan Freeman) و در فیلم Shock and Awe «شوک و ترس» همبازی وودی هارلسون (Woody Harrelson) بوده و به زودی فیلم Ad Astra «به سوی ستارگان» با بازی او و برد پیت (Brad Pitt) اکران خواهد شد. وینیک به تازگی بازی در فیلم Flag Day «روز پرچم» را در کنار شان پن (Sean Penn)، جاش برولین (Josh Brolin) و مایلز تلر (Miles Teller) به پایان رسانده و قرار است در یک اپیزود از سریال هنرهای رزمی Wu Assassins «قاتلان وو» محصول نتفلیکس بازی کرده و آن را کارگردانی کند. او بیشتر برای بازی در نقش لاگرتا در سریال محبوب Vikings «وایکینگ‌ها» شناخته می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.