اطلاعاتی تازه درباره پیش‌درآمد سریال Game of thrones

16 August 2019 - 13:57

در جدیدترین اخبار مربوط به سریال بسیار مورد انتظار شبکه HBO، تصویر تازه‌ای از پشت صحنه این سریال منتشر شده که ناومی واتس (Naomi Watts) را در لباس شخصیتش در این سریال نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اس جی کلارکسون (S.J. Clarkson) که سابقه کارگردانی سریال‌های The Defenders و Jessica Jones و همچنین دنباله بدون نام Star Trek را در کارنامه دارد، این پیش‌درآمد را کارگردانی می‌کند. تیم بازیگری نیز شامل ناومی واتس (Naomi Watts)، جیمی کمپل بوئر (Jamie Campbell Bower)، شیلا آتیم (Sheila Atim)، ایوانو جرمیا (Ivanno Jeremiah)، جورجی هنلی (Georgie Henley)، الکس شارپ (Alex Sharp)، توبی رگبو (Toby Regbo)، مارکز رودریگز (Marquis Rodriguez)، جان سیم (John Simm)، ریچارد مک کیب (Richard McCabe)، جان هافرنان (John Heffernan) و دیکسی اگریکس (Dixie Egerickx) است.

این سریال پرهزینه توسط جین گلدمن (Jane Goldman) و نویسنده کتاب‌های Game of Thrones یعنی جورج آرآر مارتین (George R.R. Martin) نوشته شده است. این سریال با روایت داستانی مربوط به هزاران سال قبل از داستان سریال Game of Thrones «بازی تخت و تاج»، معنا و مفهوم جدیدی از یک پیش‌درآمد ارائه می‌کند. داستان سقوط قهرمانان از دوران طلایی خود به نابودی و تباهی و به نظر می‌رسد حقیقت رازهای وستروس و داستان واقعی وایت واکرها و همچنین افسانه‌های استارک‌ها با چیزهایی که تا حالا می‌دانستیم بسیار متفاوت است.

گولدمن همچنین به عنوان شورانر این سریال نیز فعالیت می‌کند و در کنار مارتین، وینس گراردیس (Vince Gerardis) و دنیل زلمن (Daniel Zelman) تهیه‌کننده اجرایی کار است.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.