احتمال پیوستن راسل برند به فیلم Death On The Nile

16 August 2019 - 14:57

راسل برند (Russell Brand) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Death On The Nile «قتل در رود نیل» به کارگردانی کنث برانا (Kenneth Branagh) است. فیلمی با تیم پرستاره بازیگری که دنباله فیلم Murder on the Orient Express «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» محصول سال ۲۰۱۷ است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم همانند فیلم Murder on the Orient Express یک درام معمایی با محوریت کاراگاه معروف یعنی هرکول پوآرو است. این‌بار پوآرو که برای سفر به مصر رفته است باید پرونده قتل وارث جوان یک خانواده ثروتمند را حل کند.

راسل برند پیش از این در فیلم‌هایی مانند Forgetting Sarah Marshall، Get Him to the Greek، Bedtime Stories، Hop، Arthur و Rock of Ages بازی کرده است. چند ماه پیش نیز اخباری مبنی بر مذاکره با آنت بنینگ (Annette Bening) که ۴ نامزدی اسکار را در کارنامه دارد برای حصور در این فیلم منتشر شده بود.

اگر توافقات لازم انجام شود برند و بنینگ به جمع بازیگران فیلم برانا خواهند پیوست. برانا که علاوه بر کارگردانی، در نقش هرکول پوآرو جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین تام بیتمن (Tom Bateman)، گال گادوت (Gal Gadot)، آرمی همر (Armie Hammer)، لتیتا رایت (Letita Wright) و جودی کومر (Jodie Comer) نیز در جمع بازیگران فیلم Death On The Nile حضور دارند.

کتاب Death On The Nile در سال ۱۹۳۷ و به قلم آگاتا کریستی (Agatha Christie) نوشته شد. در داستان این کتاب پوآرو که در تعطیلات خود در کشور مصر به سر می‌برد، وارد یک پرونده قتل در این کشور می‌شود. البته در سال ۱۹۷۸ فیلمی با تیم بازیگری بیت دیویس (Bette Davis)، میا فارو (Mia Farrow)، مگی اسمیت (Maggie Smith)، آنجلا لنسبوری (Angela Lansbury) و دیوید نیون (David Niven) از روی این کتاب اقتباس شد. مایکل گرین فیلم‌نامه فیلم جدید را بر اساس کتاب آگاتا کرسیتی خواهد نوشت.

این فیلم در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) به روی پرده سینما خواهد رفت.

منبع:  Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.