کمدی Night Wolf پروژه جدید کوین هارت

16 August 2019 - 15:30

استودیو STXfilms کمیک ابر قهرمانی Night Wolf را به نویسندگی دن هرناندز (Dan Hernandez) و بنجی سامیت (Benji Samit) با بازی و تهیه‌کنندگی کوین هارت (Kevin Hart) می‌سازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Night Wolf داستان مردی (با بازی هارت) است که پدر زن آینده‌اش را برای اولین بار ملاقات می‌کند تا بفهمد او ابر قهرمان مخفی است که نایت وولف نامیده می‌شود.

هارت اخیرا در فیلم The Upside بازی کرده که با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری‌اش به موفقیت دست یافت. اوایل امسال، STX Entertainment اعلام کرد که با Hart Beat Productions همکاری می‌کند تا دو پروژه جدید کمدی را بسازند. Night Wolf سومین پروژه این استودیو است. STX قبلا خبر از ساخت Black Friday و کمدی رمانیتک بی‌نامی داده بود. تیم HartBeat این فیلم را تولید می‌کند.

آدام فوگلسون (Adam Fogelson) مدیر STXfilms امروز صبح اعلام کرد:

بعد از دستیابی به حق ساخت Night Wolf، آن را به کوین هارت و تیم HartBeat محول کردیم و امیدواریم آن‌ها به اندازه ما به این پروژه علاقه داشته باشند. این کمدی بزرگ و وسیعی است و ایده آن به شدت سرگرم‌کننده و مناسب استعداد کمدی کوین است. بسیار خوشحالیم این چهارمین همکاری ماست.

هارت نیز اظهار داشته:

خیلی خوشحالم با دوستانمان در STX دوباره همکاری کنم. Night Wolf پروژه بزرگی است. من عاشقم این پروژه هستم که درباره فردی است که پدر زن‌اش را برای اولین بار می‌بیند و متوجه می‌شود پدرش ابر قهرمان مخفی است.

علاوه بر The Upside، هارت در The Secret Life of Pets 2 صداپیشه بوده که ۳۷۹ میلیون دلار فروخت و او ۱۳ دسامبر Jumanji: The Next Level حضور خواهد داشت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.