بازیگران جدیدی به دنباله After We Collided پیوستند

16 August 2019 - 16:00

دنباله جدید فیلم موفق After محصول Voltage Pictures به نام After We Collided، بعد از انتخاب بازیگران، تولید خود را با پیوستن چارلی وبر (Charlie Weber)، کاریما وستبروک (Karimah Westbrook) و راب استس (Rob Estes) به دیگر بازیگران آغاز می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم After آوریل امسال اکران شد و ۷۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. این فیلم براساس رمان پر فروش آنا تاد (Anna Todd) است. تاد فیلم‌نامه دنباله این فیلم را به همراه ماریو سلایا (Mario Celaya) نوشته و تولید می‌کند. این فیلم اخیرا برنده جایزه بهترین درام، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن در مراسم Teen Choice سال ۲۰۱۹ شد. راجر کامبل (Roger Kumble) این فیلم را با درخشش جوزفین لنگفورد (Josephine Langford)، هیرو فینز تیفین (Hero Fiennes Tiffin) و دیلان اسپروز (Dylan Sprouse) کارگردانی می‌کند.

شاین پل مک‌گی (Shane Paul McGhjie)، ساموئل لارسن (Samuel Larsen)، خادیا رد تاندر (Khadijha Red Thunder) و دیلان آرنولد (Dylan Arnold) نقش‌های خود را در این دنباله مجددا ایفا می‌کنند که داستان هاردین و تسا را دنبال می‌کند که سعی داند باز به هم برگردند و با موانعی مواجه می‌شوند که رابطه‌شان را بیش‌تر از قبل امتحان می‌کنند.

جنیفر گیبوت (Jennifer Gibot)، مارک کانتون (Mark Canton) و کورتنی سالومون (Courtney Solomon) تولید فیلم را بر عهده دارند.

فیلم After اول نوامبر در ۱۷ کشور اکران شد و ۱۰ میلیون دلار در فرانسه، ۹.۳ میلیون دلار در آلمان و ۷.۱‌ میلیون دلار در ایتالیا فروخت. این فیلم در روسیه ۳.۲ میلیون دلار، بنلوکس ۳.۵ میلیون دلار و اسکاندیناوی ۳ میلیون دلار فروش داشته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.