آخرین تریلر فیلم Rogue One به همراه پوستر جدید منتشر شد

13 October 2016 - 17:05

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

دیگر چیزی به عرضه فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستانی از دنیای استاروارز» اولین فیلم فرعی در دنیای جنگ‌های ستاره‌ای نمانده است و همه منتظرند تا ببینند دست‌پخت جدید و به ادعا، متفاوت دیزنی چگونه می‌تواند بدرخشد و قلب طرفداران را با دنیای استاروارز قدیمی و حضور شخصیت‌هایی مثل دارث ویدر بدست آورد. با آخرین تریلر فیلم و همین‌طور پوستر جدید با سینماگیمفا همراه باشید!

طرفداران دنیای Star Wars دیگر بیش از اندازه برای فیلم جدید صبر کرده‌اند و تا دو ماه دیگر می‌توانند در سینماها به تماشای آن بروند. در این فیلم جدید قرار است به ماجراهای قبل از فیلم اول یعنی A New Hope «امیدی جدید» بازگردیم و داستان جین ارسو و گروه دیگری از شورشی‌ها را در دزدیدن نقشه‌های سلاح خطرناک ستاره مرگ (Death Star) تماشا کنیم. فلیسیتی جونز به عنوان ستاره مرکزی این فیلم در نقش جین ارسو حضور دارد و از همین الان می‌دانیم که دارث ویدر افسانه‌ای هم در فیلم حضور نسبتاً پررنگی خواهد داشت.

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر سه فیلم فرعی جز سه‌گانه سوم و اصلی در دست گسترش هستند و موفقیت اولین فیلم هم که در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) برروی پرده نقره‌ای می‌رود از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در مرحله اول این فیلم باید بتواند چون The Force Awakens «نیرو برمی‌خیزد» جادوی سه‌گانه اول را به درستی در خود پیاده کند تا منتقدان نظر خوبی نسبت به آن داشته باشند و در مرحله دوم به قدری کشش داشته باشد و هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد که طرفداران و عوام مردم از تماشای آن لذت ببرند.

گرت ادواردز کارگردانی فیلم را بر عهده گرفته است و نواختن موسیقی متن هم بر عهده مایکل جاکینو است. در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده جدید از Rogue One را مشاهده کنید:

jkl0mpdboim65mhhbm95

چندی قبل تصاویر جدیدی از فیلم Rogue One منتشرشد و البته فهمیدیم که فیلم فرعی دوم که بعد از قسمت هشتم (Episode VIII) در سال ۲۰۱۸ به سینماها می‌آید و داستان هان سولو جوان را روایت می‌کند فیلم‌بردار خود را پیدا کرده است. مدیر عامل شرکت دیزنی آقای باب ایگر در یکی از مصاحبه‌های جدید خود در مورد اینکه دیزنی تا چه زمانی به ساخت فیلم‌های استاروارز ادامه خواهد داد صحبت کرد. اگر می‌خواهید چهره عصبانی و خطرناک شخصیت اصلی جدید دنیای استاروارز را ببینید با تصویر منتشرشده از او با سینماگیمفا همراه باشید. فلیسیتی جونز همچنین در صحبت‌های خود اعلام کرد که طرفداران عاشق شخصیت‌های Rogue One خواهند شد!

برای مشاهده پرونده کامل هرآنچه از Rogue One و فیلم‌های آینده دنیای استاروارز می‌دانیم با سینماگیمفا همراه باشید. می‌توانید پرونده کامل دنیای استاروارز را از اینجا تماشا کنید.

نظر شما در مورد تریلر منتشر شده چه بود؟ در بخش نظرات با دیگر مخاطبان در میان بگذارید.

منبع: Kotaku

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    سرعت عملتون خوبه. تریلر حدود دو ساعت پیش رلیز شد. به هر تقدیر، فوق العاده بود. من که خیلى لذت بردم. به نظر مى یاد از اپیزود هفت کوجکتر، اما بیشتر جنگ ستارگانى باشه. من که بى صبرانه منتظر اکران فیلم هستم.