فرانسیسکو آرناد به جمع بازیگران فیلم ترسناک Home پیوست

16 August 2019 - 18:00

فرانسیسکو آرناد (Francois Arnaud) که بیشتر شهرتش به خاطر درخشش در سریال The Borgias و سریال Midnight Texas از شبکه NBC است، به همراه بازیگر جوان کریستین کانوری (Christian Convery) بازیگر Descendants 3 و Beautiful Boy به جمع بازیگران فیلم Home که یک فیلم ترسناک از کارگردان آدام اوبرایان (Adam O’Brien) است پیوستند. در این فیلم امیلی همشیر (Emily Hampshire) بازیگر Schitt’s Creek هم ایفای نقش می‌کند که این بازیگر تهیه کننده‎‌ی اجرایی پروژه نیز به حساب می‌آید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

Home توسط فیلیپ کالین هدجو (Philip Kalin-Hajdu) نوشته شده است و داستان مردیث (Meredith) با بازی همشیر و شوهرش جرد (Jared) با بازی آرناد و پسرش الکس (Alex) با بازی کانوری را به تصویر می‌کشد که در پی یک فاجعه‌ی خانوادگی با حقایقی ناگفته روبرو می‌شوند. گفتنی است او برایان نیز از طریق Delirium Pictures به تهیه‌ی فیلم می‌‌پردازد.

از دیگر تجربه‌های بازیگری آرناد می‌توان به Blindspot از NBC همچنین I Killer My Mother از خاویر دولان (Xavier Dolan) و Jean of the Joneses از استلا مگی (Stella Meghie) اشاره کرد. کانوری نیز اخیرا به پایلوت Sweet Tooth از Hulu پیوسته است و همچنین از سویی دیگر قرار شده تا در مقابل جان سنا (John Cena) در فیلم Playing With Fire از استودیو پارامونت بازی کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.