RLJE Films حق پخش فیلم Trick را به دست آورد

16 August 2019 - 20:00

RLJE Films فیلم ترسناک Trick با بازی عمر اپس (Omar Epps) و کارگردانی سازنده‌ی فیلم‌های My Bloody Valentine و Drive Angry، پاتریک لوسیر (Patrick Lussier) را به دست آورد. این فیلم که توسط Durango Pictures ساخته‌شده است، در روز ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به صورت دیجیتال و همچنین در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تاد فارمر (Todd Farmer) که در فیلم Drive Angry نیز با لوسیر همکاری کرده بود، به همراه او فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته است. داستان در شهری کوچک جریان دارد، جایی که سروکله‌ی دیوانه‌ای نقابدار در هر هالووین پیدا می‌شود. چیزی نمی‌تواند کارآگاه مایک دنور (با بازی اپس) را از کشف هویت او و پیدا کردنش، متوقف کند. کریستینا ریس (Kristina Reyes)، جیمی کندی (Jamie Kennedy) و تام اتکینز (Tom Atkins) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم توسط ایتا کندی (Ita Kennedy) و الن واندر (Ellen Wander) تهیه شده است.

مالک ارشد RLJE Films، مارک وارد (Mark Ward)، گفت:

ما از انتشار Trick در هالووین هیجان‌زده هستیم. این فیلم با پیچ و تاب‌های داستانی‌اش تماشاچیان را بر روی صندلی‌هایشان میخکوب و مجموعه فیلم‌های ترسناک تازه‌ای را آغاز خواهد کرد.

واندر و جوردن دایکسترا (Jordan Dykstra) از Film Bridge International به نمایندگی از فیلمسازان، مذاکرات را با وارد و جس د لیئو (Jess De Leo) از RLJE Films انجام دادند.

منبع: deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.