گابریله یونیون در کمدی عاشقانه‌ی Screen Gems نقش‌آفرینی خواهد کرد

16 August 2019 - 23:00

گابریله یونیون (Gabrielle Union) به عنوان نقش اصلی و تهیه‌کننده‌ی کمدی عاشقانه‌ای بدون عنوان که توسط Screen Gems ساخته خواهد شد، انتخاب شد. این فیلم داستان زنی آفریقایی-آمریکایی و مجرد که با یک مرد آسیایی-آمریکایی تازه جداشده، شروع به قرار گذاشتن می‌کند را روایت خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

چستر تام (Chester Tam) که سابقه‌ی کار بر روی پروژه‌ی Take the 10 از Netflix را دارد، فیلمنامه‌ی این فیلم را که داستان عاشقانه‌ی بین نژادی تازه‌ای است، پیشتر نوشته بود. جزئیات داستان هنوز مشخص نیست ولی کاوشی درباره‌ی رابطه‌ای پنهانی است که ناگهان آشکار می‌شود و دوستان و خانواده‌های آن‌ها را شگفت‌زده می‌کند. این فیلم الهام گرفته از رابطه‌ای واقعی در زندگی تام است.

یونیون و همکارش در کمپانی I’ll Have Another، هالی شکور فلایشر (Holly Shakoor Fleischer)، در کنار تام و ترور انگلسون (Trevor Engelson) در کمپانی Underground، تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام خواهند داد.

Screen Gems فیلمنامه‌ی این فیلم که بیش از یک سال در دست توسعه است را انتخاب کرد و درحال جست‌وجو برای پیدا کردن بازیگری با مهارت‌های کمدی است تا نقش نیمه‌ی  دیگر این زوج را بازی کند.

اسکات استراوس (Scott Strauss) و جولین رودریگز (Jolene Rodriguez) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند که برای Screen Gems کار می‌کنند.

یونیون اخیرا در فیلم هیجانی انتقامی ویل پکر (Will Packer) یعنی Breaking In برای Universal نقش‌آفرینی کرده و با Screen Gems نیز در تعدادی فیلم شامل Think Like a Man و دنباله‌اش کارکرده بود.

منبع: hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.