الیزا شلسینجر به جمع بازیگران فیلم Godfrey پیوست

17 August 2019 - 09:00

الیزا شلسینجر (Iliza Shlesinger) به بازیگران فیلم Godfrey از کن مک (Ken Mok) پیوست. او در کنار کلئوپاترا کلمن (Cleopatra Coleman) و نیک تانه (Nick Thune) در این کمدی عاشقانه‌ی مستقل، نقش‌آفرینی خواهد کرد. فیلم درحال حاضر در ونکوور کانادا دردست تولید است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که توسط مک نوشته و کارگردانی می‌شود، داستان شخصیت گادفری (با بازی تانه) را دنبال می‌کند که با گذشته‌ی تاریک خود به شکلی عمیق سروکار دارد؛ او تصمیم می‌گیرد که به غیر از خودش هرکسی باشد. کلمن نقش سارا، نویسنده‌ی روشنگری که سعی دارد ضمن پی بردن به هویت واقعی خودش از راز گادفری پرده‌برداری کند را ایفا می‌کند. شلسینجر ایفاگر نقش کلی، پیشکار سارا است.

مک گفت:

ما برای این فیلم بازیگران بزرگی را در اختیار داریم. کلئو و نیک نه‌تنها از لحاظ طنزپردازی با استعداد هستند بلکه استعداد موسیقیایی خوبی نیز دارند و این فیلم تمام مهارت‌هایشان را به طور برجسته‌ای نمایان خواهد کرد. حال با اضافه شدن الیزا با آن انرژی و رفتارهای کمدی‌اش، رویایی به واقعیت تبدیل شد.

مک تحت عنوان کمپانی‌اش با نام ۱۰X10 Entertainment به همراه تیم مارلو (Tim Marlowe) و جنیوا واسرمن (Geneva Wasserman) از Project Z Entertainment و جیسون بورک (Jason Bourque) از Goldstar این اثر را تهیه خواهند کرد. جنیفر ساندرسون (Jennifer Sanderson)، روی چوی (Roy Choi) و هلی لی (Helie Lee) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم فعالیت خواهند کرد.

شلسینجر اخیرا در فیلم Instant Family با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و رز بیرن (Rose Byrne) حضور پیدا کرده بود. او همچنین با والبرگ در ساخته‌ی Netflix به کارگردانی پیتر برگ (Peter Berg) با نام Wonderland نیز مجددا همکاری خواهد کرد. علاوه بر این، به تازگی فیلمبرداری پنجمین اثر خود برای Netflix را در ماه مه و در نشویل به پایان رسانده بود.

منبع: deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.