تصاویری جدید از سریال Raising Dion، درام جدید شبکه نتفلیکس

17 August 2019 - 13:57

شبکه نتفلیکس به تازگی تصاویر جدیدی از سریال درامِ ابرقهرمانیِ خانوادگی خود به نام Raising Dion «بزرگ کردن دیون» منتشر کرده است. تصاویری که نیم‌نگاهی به قدرت‌های فرابشری شخصیت‌ آن نیز دارد. برای مشاهده تصاویر منتشر شده در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Raising Dion که مایکل بی‌جردن (Michael B. Jordan)، بازیگر فیلم‌های Black Panther «پلنگ سیاه» و Creed «کرید» را در تیم بازیگری‌اش دارد داستان زنی با نام نیکول ریز را روایت می‌کند که پس از مرگ همسرش مارک (با بازی جردن) باید به تنهایی پسرش دیون را بزرگ کند. کشمکش‌ها و سختی‌های بزرگ کردن یک پسر به عنوان مادری مجرد، وقتی که دیون قدرت‌های جادویی و ابرقهرمانی خود را بروز می‌دهد سخت‌تر و پیچیده‌تر از قبل می‌شود. حال نیکول باید پسرش و قدرت‌های فرابشری او را به کمک دوست صمیمی مارک یعنی پَت مخفی نگه دارد و از او در برابر دشمنانی که به دنبال استفاده از قدرت‌های دیون هستند محافظت کند و البته در همین حین باید به دنبال سرچشمه قدرت‌های پسرش باشد.

در این سریال جا‌سیا یانگ (Ja’Siah Young) در نقش پسر هفت ساله دارای قدرت‌های ابرقهرمانی یعنی دیون ریز و آلیشا وینرایت (Alisha Wainwright) در نقش نیکول ریز، مادری که پس از مرگ همسرش از حرفه خود برای بزرگ کردن دیون دست می‌کشد ایفای نقش می‌کنند. وقتی قدرت‌های دیون آشکار و آشکارتر می‌شود حس مراقبت مادری نیکول هم بیشتر از قبل می‌شود چرا که حفظ امنیت پسرش سخت‌تر از قیل شده است. در این سریال بازیگران دیگری چون جیسون ریتر (Jason Ritter) در نقش پت و جاسمین سیمون (Jazmyn Simon) در نقش کت حضور دارند.

سریال Raising Dion بر اساس فیلمی کوتاه از دنیس لیو (Dennis Liu) و همچنین کمیک‌های کارول باربی « Carol Barbee» ساخته خواهد شد. کارول باربی همچنین به عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی کار نیز فعالیت خواهد کرد. علاوه بر این باربی مسِئول نویسندگی اپیزود اول نیز هست. اپیزود اول را لیو کارگردانی خواهد کرد. جردن نیز از طرف کمپانی Outlier Society Productions تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را عهده‌دار است. کنی گودمن (Kenny Goodman)، مایکل گرین (Michael Green)، چارلز دی‌کینگ (Charles D. King)، کیم روف (Kim Roth) و پاپی هنکس (Poppy Hanks) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. سریال Raising Dion در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) پخش خواهد شد. در ادامه تصاویر منتشر شده از این سریال آمده است.

منبع:  Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.