پیوستن بازیگر سریال Mindhunter به مینی‌سریال Underground Railroad

17 August 2019 - 13:30

دیمون هریمن (Damon Herriman) بازیگر نقش چارلز منسون در فیلم Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» و سریال Mindhunter «شکارچی ذهن» به گروه بازیگران مینی سریال Underground Raildroad «خط آهن زیرزمینی» ساخته بری جنکینز (Barry Jenkins) پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هریمن که بیشتر برای بازی در نقش دویی کرو در سریال Justified «توجیه شده» و نقش چارلز منسون قاتل زنجیره‌ای در فیلم Once Upon a Time in Hollywood و سریال Mindhunter شناخته می‌شود، در این مینی سریال نقش مارتین مامور ایستگاهی در خط آهن زیرزمینی را بازی خواهد کرد.

این بازیگر استرالیایی ۴۹ ساله به دیگر بازیگران این سریال یعنی جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، توسو امبدو (Thuso Mbedu)، چیس دبلیو دیلن (Chase W. Dillon) و آرون پیر (Aaron Pierre) می‌پیوندد.

این سریال براساس رمانی از کولسون وایتهد شامل ۱۱ اپیزود است و داستان کورا برده‌ای در مزارع پنبه جورجیا را دنبال می‌کند که حتی میان دیگر برده‌ها غریبه به حساب می‌آید، بنابراین پس از ملاقات سزار برده جدیدی که از ویرجینیا آمده به فکر فرار از طریق خط آهن زیرزمینی می‌افتد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.