Blue Fox فیلم Sometimes Always Never را در آمریکا اکران می‌کند

17 August 2019 - 21:30

کمپانی Blue Fox Entertainment حقوق پخش داخلی کمدی Sometimes Always Never را بدست آورده که بیل نایی (Bill Nighy) را در اختیار دارد و در استرالیا و بریتانیا اکران شده و ۴ اکتبر در آمریکا روی پرده می‌رود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم به قلم فرانک کانترل بویس (Frank Contrell Boyce) درباره داستان کوتاهی از خودش است و خودش و کارل هانتر (Carl Hunter) آن را کارگردانی می‌کند و درباره آلن، خیاط فشن است که کت و شلوار طراحی می‌کند. او سال‌ها به دنبال پسر گمشده‌اش، مایکل، است که در بازی Scrabble ناپدید شده است. با پیدا شدن جسدی برای شناسایی و از هم پاشیده شدن خانواده، آلن باید رابطه‌اش با پسر جوانترش، پیتر، را درست کند و راز بازیکن آنلاینی که فکر می‌کند مایکل است، را حل کند و سرانجام دوباره خانواده‌اش را دور هم جمع کند.

سم رایلی (Sam Riley)، جنی آتر (Jenny Agutter)، تیم مک‌لنری (Tim McInnerny) و آلیس لو (Alice Lowe) دیگر بازیگران این فیلم هستند. سول پاپادوپولوس (Sol Papadopoulos) و روی بولتر (Roy Boulter) به همراه آلن لاتام (Alan Latham) این فیلم را می‌سازند.

مدیران بلو فاکس اظهار داشته‌اند:

نوشته زیبای دیگری از فرانک کانترل بویس و بازی برجسته بیل نای به کارل هانتر کمک کرد یکی از بهترین کارگردانی‌های این مدت را داشته باشد‌. بسیار خوشحالیم این فیلم اورجینال، بامزه و جالب را به مخاطبین‌مان در ایالت متحده تقدیم می‌کنیم و امیدواریم واکنشات مثبت نسبت به فیلم ادامه داشته باشند.

این قرارداد توسط جیمز هانتسمن (James Huntsman) از Blue Fox و مارک پادیلا (Mark Padilla) از Double Dutch International مورد مذاکره قرار گرفته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.