اسامی بازیگران Student Body منتشر شد

18 August 2019 - 09:00

بازیگران فیلم ترسناک و فمنیستی Student Body مشخص شدند. این بازیگران شامل کریستین کامارگو (Christian Camargo)، مونتزه هرناندز (Montse Hernandez)، شاین هینز (Cheyenne Haynes)، آنتونی کیوان (Anthony Keyvan)، هارلی کوین اسمیت (Harley Quinn Smith) و آستین زاجور (Austin Zajur) هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم توسط لی آن کور (Lee Ann Kurr) که فیلمنامه‌نویس آن نیز است، کارگردانی خواهد شد.

داستان فیلم در مورد دانش‌آموز دبیرستانی با نام جین شیپلی (با بازی هرناندز) است که سعی می‌کند رابطه‌ی نامنسجم با بهترین دوستش از دوران کودکی، مریت (با بازی هینز) و دیگر دوستانش الیس (با بازی کیوان)، نادیا (با بازی اسمیت) و فرنچ (با بازی زاجور) را بهبود ببخشد. اما در این بین اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد که رابطه‌شان را بیش از پیش آشفته می‌کند و عواقب مرگباری را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کامارگو در آثاری مانند سریال See، فیلم‌های The Hurt Locker و Twilight، هرناندز در فیلم lowriders و سریال Jane the Virgin، هینز در سریال تلویزیونی camping ساخته‌ی HBO، کیوان در سریال‌های Alexa & Katie و Major Crimes، اسمیت در فیلم‌های Once Upon A Time In Hollywood و Jay and Silent Bob Reboot و زاجور در فیلم‌های Scary Stories To Tell In The Dark و Fist Fight نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ریچل لیو (Rachel Liu) و ساندرا لویتون (Sandra Leviton) از Under The Stairs Entertainment این فیلم را تهیه خواهند کرد. Hyperbolic Media نیز به جمع سرمایه‌گذاران و تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر اضافه شده است. فیلم در حال حاضر دردست تولید است.

منبع: deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.